Nyt se tais suuttua...hahaa eikä mua liikuta yhtään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hahaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hahaa!

Vieras
Mies johon olen ollut ihastunut viime vuodesta asti,olen kai tavallaan vieläkin mutta en samalla tavalla. Anto ymmärtää et meillä vois olla jotain ja kun sai mitä halus niin se siitä.sen jälkeen pidetty kyllä yhteyksiä mutta aiheena on aina ollut seksi tai joku muu kaksimielusyys.Aikansa se oli hauskaa mutta sitten tuli raja vastaan,en rupee kenenkään seksileluksi,en ainakaan sellasen kanssa johon on tunteita ja tunne on yksipuolinen.

nyt se soitti keskellä yötä et olis pitänyt ruveta sille kuskiks ja et olisin sit mennyt sen luo...panenmaan. Sanoin et en hae enkä tule panenmaan,aikansa vonku ja kun monta kertaa sanoin niin taisi suuttua ja läppäs luurin kii! ja tiedättekö mitä?? Musta ei tuntunut ees pahalta,se on jallittanut mua niin kauan millon mitenkin ja nyt sain sit sanottua et en rupee sille yheks panopuuks lisää(en tiiä onko sillä muita vai ei mutta sillä ei ole merkitystä). Voi että se tuntu mahtavalta! Se kyllä taisi suuttua mutta mitä välii! Saa nähä ottaako enää yhteyttä tai mitä sanoo kun tulee vastaan tai moikkaako enää. Pelimies sai iskun vyön alle:D

• Tykkää
Reactions: Myry vaan

Yhteistyössä