Nyt se tapahtui!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silmät aukes
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silmät aukes

Vieras
Mä oon aina ollut semmonen normaali vartaloinen, jopa hoikka. Synnytyksen jälkeenkin palauduin jopa pienemmäksi kuin ennen raskautta...ja nyt sitten huomasin, että mulle on tullut MAHA! Eikä mun peppu ja reidetkän enää ole kovin pienet... Oikeasti... :O En mä nyt lihavakaan ole, mutta suurenemaan päin näköjään.... :ashamed: Huomasin myös vanhentuneeni näin silmämääräsestikin. Alan itseasiassa näyttää vähän siltä kuin muistan oman äitini kun lapsena mentiin yhdessä saunaan!

oon 25. Muodot mulla on kyllä ollut "aina", varsinkin tuossa yläkropassa. Ne on nyt myös valahtanut kyllä tuohon lähemmäs napaa :laugh: Kyllä tähän varmaan tottuu...kun ei hirveästi jatkuis :D Mä oon vähän tyhmän mallinen, kun muuten on tosiaan tuota varustusta, rintamuksessa ja takamuksessa ja reisissä, mutta muuten oon ihan rimppana. Kädet on tosi laihat ja aika pienet ja kun vaikka makaan selälläni niin lantion luut oikein törröttää...ei kovin hemasevaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon 25. Muodot mulla on kyllä ollut "aina", varsinkin tuossa yläkropassa. Ne on nyt myös valahtanut kyllä tuohon lähemmäs napaa :laugh: Kyllä tähän varmaan tottuu...kun ei hirveästi jatkuis :D Mä oon vähän tyhmän mallinen, kun muuten on tosiaan tuota varustusta, rintamuksessa ja takamuksessa ja reisissä, mutta muuten oon ihan rimppana. Kädet on tosi laihat ja aika pienet ja kun vaikka makaan selälläni niin lantion luut oikein törröttää...ei kovin hemasevaa :/

Mulla on kans kauhean laihat kädet ja se häiritsee mua vähän. Mitenköhän niihin sais vähän lihasta vai saako mitenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:

Mulla on kans kauhean laihat kädet ja se häiritsee mua vähän. Mitenköhän niihin sais vähän lihasta vai saako mitenkään..

varmaan pitäs käydä puntilla. Kahvakuula on kuulemma hyvä myös?! Mä kyllä oon tosi tyytyväinen tähän kroppaani vaatteet päällä kun ei näy pien pömppä ja tissitkin on omilla paikoillaan. Sillon oon jopa erittäinkin sopusuhtanen ja liivien ansiosta tosiaan jopa hoikka. Mutta alasti... :D No onneks vaan mies näkee, mut silti.

Alkuperäinen kirjoittaja koppis:

varmaan pitäs käydä puntilla. Kahvakuula on kuulemma hyvä myös?! Mä kyllä oon tosi tyytyväinen tähän kroppaani vaatteet päällä kun ei näy pien pömppä ja tissitkin on omilla paikoillaan. Sillon oon jopa erittäinkin sopusuhtanen ja liivien ansiosta tosiaan jopa hoikka. Mutta alasti... :D No onneks vaan mies näkee, mut silti.

Niinhän tuo varmaan pitäis tai ainakin kotona jaksaa tehdä vähän treeniä. Kyllä minäkin suurinpiirtein olen sinut tän kroppani kanssa, mutta vaatteet päälläkin on kyllä pömppömasua ja nyt helteillä kun käyttää toppia, niin sais näissä käsissä tosiaan olla vähän lihastakin..

Yhteistyössä