Nyt sen sit tein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Linkki aiempaan keskuteluun, jossa pohdin suhteemme nykytilaa... http://kaksplus.fi/keskustelu/t1690057

Nyt mitta sit tuli täyteen, kun mies juo mieluummin kaljaa kuin on mun kans, vaikkei olla kahteen päivään nähty. Syyllistää minua siitä, että olin rakkaan ystäväni häissä eilisen päivän. Nyt kun olisi tilaisuus olla yhdessä, niin istuu mieluummin baarissa... :(

Ja viimeinen tikki: löi luurin korvaan ja laittoi puhelimen kiinni, mitä ei ole KOSKAAN ENNEN tehny! No, keräsin ukon vähät kamppeet mun kämpästäni ja ajelin muksun kans sinne baariin viemään niitä... Se on totaalisen loppu nyt.

*tällä hetkellä vielä pyhää raivoa täynnä, illemmalla voi tilanne olla toinen...*

Kiitokset kalamama ja :/ !!! Aikas cool olo vielä... Pelkään vaan et koska tulee se masennuksen ja yksinäisyyden tunne, vaikka sitähän täs on olluki pitkän aikaa jo. Täytyy vaa ajatella et on näistä ennenki selvitty hengis. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
:( Onko lapsi teidän yhteinen?

Ei ole mitään yhteistä, onneks! Sithän tää vasta vaikeeta oliski. Harmi vaan ku tää on niin pieni kylä, ei voi välttyä näkemiseltä. Ai niin, mut mieshän istuu lähinnä baarissa, mitä mä en tee... ;)

Yhteistyössä