tyttö meni hevosleirille, ja niinpä hänen tekemät kotityöt on sitten mulla tehtävänä, huomaa taas miten hyvä apu tytöstä on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:tyttö meni hevosleirille, ja niinpä hänen tekemät kotityöt on sitten mulla tehtävänä, huomaa taas miten hyvä apu tytöstä on.
tottakai olen, ja tää leiri, jolle nyt meni on palkkaa hänen ahkerasti tekemistään kotitöistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselen vaan:ja kiittänyt häntä..
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:tyttö meni hevosleirille, ja niinpä hänen tekemät kotityöt on sitten mulla tehtävänä, huomaa taas miten hyvä apu tytöstä on.
meidän täysikäiset lapset on maataloustöissä kaikki kolme, paitsi yksi, joka on jo muualla töissä, 7 vuotiaskin osallistuu töihin kykyjensä mukaanAlkuperäinen kirjoittaja sirpa:mitäs kaikkea ne pitää sisällään?
kai muutkin lapset tekee jotain kotitöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:tottakai olen, ja tää leiri, jolle nyt meni on palkkaa hänen ahkerasti tekemistään kotitöistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselen vaan:ja kiittänyt häntä..
Alkuperäinen kirjoittaja kesävieras:ainahan meidän kunkin pitäs huomata kiittää..
nostan sulle hattua ja ihania kesäpäiviä
äsken muuten tytön kanssa soiteltiin, olivat juuri tulleet maastovaellukselta ja mahtavaa tuntui olevanAlkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:tottakai olen, ja tää leiri, jolle nyt meni on palkkaa hänen ahkerasti tekemistään kotitöistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselen vaan:ja kiittänyt häntä..
[/