nyt sen vaan taas huomaa, miten korvaamaton apu 12 vuotiaasta tytöstä on kotitöissä

Alkuperäinen kirjoittaja kyselen vaan:
ja kiittänyt häntä..

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
tyttö meni hevosleirille, ja niinpä hänen tekemät kotityöt on sitten mulla tehtävänä, huomaa taas miten hyvä apu tytöstä on.
tottakai olen, ja tää leiri, jolle nyt meni on palkkaa hänen ahkerasti tekemistään kotitöistä.

Alkuperäinen kirjoittaja sirpa:
mitäs kaikkea ne pitää sisällään?
kai muutkin lapset tekee jotain kotitöitä?
meidän täysikäiset lapset on maataloustöissä kaikki kolme, paitsi yksi, joka on jo muualla töissä, 7 vuotiaskin osallistuu töihin kykyjensä mukaan
tyttö: täyttää ja tyhjentää tiskaria, huolehtii koirien ulkoiluttamisesta ja kotieläinten syöttämisestä, siis näiden eläinten jotka on sisällä. navetalla käy juottamassa vasikoita ja jakelemassa jauhoja. työt vaihtelevat päivän mittaan

mä huomasin saman muuten tässä parin viikon aikana :D

Likka (torstaina täyttää 12v) oli parilla leirillä tässä perätysten, ja pyykkivuori oli melkoinen kun ei ollu laittamassa niitä paikoilleen ja astiakone oli aina täys :D

ainahan meidän kunkin pitäs huomata kiittää..
nostan sulle hattua ja ihania kesäpäiviä

ja kiittänyt häntä..

tyttö meni hevosleirille, ja niinpä hänen tekemät kotityöt on sitten mulla tehtävänä, huomaa taas miten hyvä apu tytöstä on.
tottakai olen, ja tää leiri, jolle nyt meni on palkkaa hänen ahkerasti tekemistään kotitöistä.

Alkuperäinen kirjoittaja kesävieras:
ainahan meidän kunkin pitäs huomata kiittää..
nostan sulle hattua ja ihania kesäpäiviä

ja kiittänyt häntä..

äsken muuten tytön kanssa soiteltiin, olivat juuri tulleet maastovaellukselta ja mahtavaa tuntui olevan

[/

Yhteistyössä