Nyt seuraa pieni valitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Oon siis yh, lapset on käyny isällään aina epäsäännöllisesti johtuen miehen vuorotyöstä. Tällä hetkellä mä olen työharjoittelussa, ja lasten isä sairaslomalla, ollut jo useita kuukausia ja tulee jatkossa olemaan vielä ainakin muutaman kuukauden.
Ärsytyksen syy on nyt se, että hän voisi periaatteessa ottaa lapsia viikonloppuisinkin luokseen, mutta ei, hän ottaa vain arkisin. Ja se on todella perseestä, varsinkin kun mulla tälläkin viikolla on työvuorot puoli kuuteen asti. En siis ehdi juuri mitään enää töiden jälkeen, paitsi siivota, ja kuitenkin haluaisin tehdä omiakin juttuja kun lapset ovat isällään.
Ymmärrän kyllä, että hän on kipeä. Ja tiedän, ettei omista lapsista saisi toivoa vapaata. Mutta olen vaan niin pirun väsynyt, kun ei ikinä ole aikaa millekkään omalle jutulle. Eniten ärsyttää se, että eksä kyllä luulee helpottavansa minunkin elämää kun lapset ovat siellä, mutta ei kuitenkaan vapaaehtoisesti ota lapsia viikonloppuna luokseen. Tai edes säännöllisesti, vaikka siihen mahdollisuus olisi.

Kiitos jos jaksoit lukea. UGH, olen puhunut.

Miksei ota? Onko sanonut hyvää syytä? :/ Ootko puhunu siitä kunnolla ex-miehellesi?

No, meillä on sopimuksessa niin että isä sanoo milloin ottaa. Voisinhan tietty aina ruinata erikseen että ottais viikonloppuna, mutta ei sekään miellyttävälle idealle tunnu. Itse oon sen sopimuksen tehnyt, lapset ei tästä kärsi, mutta halusin vaan ruikuttaa kun ottaa päähän aina välillä.
Itse olen osani valinnut. Valittaminen ei auta, mutta helpottaa hetkeksi.

[QUOTE="Vieras";22890160]Kannattaisko ottaa yhteyttä lastenvalvojaan ja sopia erillaiset tapaamisajat?[/QUOTE]

Mä en usko että mies haluaa sopimusta muuttaa. Saahan hän nyt olla se joka päättää milloin jaksaa jälkikasvuaan katsella. Ja toisaalta, jos ja kun palaa takas töihin sairasloman jälkeen, niin silloin tää nykyinen sopimus on taas ok.
Enkä halua että aletaan tappelemaan, siinä kärsii vain ja ainoastaan lapset.

Kuulostaa siltä että on mustasukkanen, ei halua että saat viikonloppusin omaa aikaa.. eihän sitä tiedä vaikka sekstailisit jonkun kanssa, HYVÄNEN AIKA.. tai rakastuisit jopa. Ei sellasta saa tapahtua, miettii se ex.

Alkuperäinen kirjoittaja luulenpa että;22890222:
Kuulostaa siltä että on mustasukkanen, ei halua että saat viikonloppusin omaa aikaa.. eihän sitä tiedä vaikka sekstailisit jonkun kanssa, HYVÄNEN AIKA.. tai rakastuisit jopa. Ei sellasta saa tapahtua, miettii se ex.

No, jotenkin en usko tähän teoriaan. Eksällä on uusi nainen, heille on tulossa lapsi topukokuussa. Mä erosin omasta viimesimmästä parisuhteesta pari kuukautta sitten.

Yhteistyössä