Nyt sit meni hermot ihan lopullisesti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täällä kotona neljän lapsen kanssa ja oon niin väsyny tähän koko paskaan etten ees ite oo aiemmin tajunnu...äsken hermostion ihan totaalisesti noille kolmelle isoimmalle kun ne vaan saatana koko ajan huutaa ja tappelee ja kiusaa toisiaan. Siis ihan kokoajan joku pennuista vin kuu tai huutaa!
>Pienin valvoo yöt ja nuo isommat vinkuu päivät.
Mies on ja kyllähän se noita hoitaa ja tekee kotihommia, mut töissä senkin on välillä käytävä.
Nyt jos saisin yhden toiveen niin lähettäisin tuon pentulauman yhdeks vuorokaudeks kuuhun ja olisin ihan vaan itteäni varten ja tekisin mitä huvittaa ilman että kukaan vaatis mitään!!

Eilen mäkin kilahdin, meil 5 poikaa joista 3 murkkuiässä enemmän tai vähemmän.Heti aamusta kun silmänsä auki saivat niin alko se toisen ärsyttäminen yms. Sit piti huudattaa tota 6vuotiasta.. Siin meni tietokonevuorot 3 isommalta, mut sekään ei enää oo heistä mitään, et pitäs jotain uutta keksiä.
Loppujen lopuks mä lemppasin koko sakin pihalle ja sanoin et tuntiin ei oo sisälle mitään asiaa jos ei hätää oo.

mulla kans viis poikaa joista 2 murkkuiässä,luojan kiitos on vintti ja heillä omat huoneet..välillä on kaaosta mut siitä selvitään..tai on ainakin tähän mennes päästy eteenpäin..mitä se on viiden vuoden päästä,luoja tietää..

Mullakin neljä muksua. Poika 4v 8kk, tyttö 2v 7kk ja tyttö+poika 1v 2kk. Nyt esikoinen mummilassa, oli yön siellä ja tulee illalla. Kun edes yksi on hoidossa, on rauhallisempaa. Ja pidän melkeinpä lomana sitä, jos kaksospoika on mummilassa. Kyllä ne hermot välillä menee, jos kaksoset ovat huonolla tuulella, vinkuvat vain ja rinnalle päästyään purevat ja pelleilevät. Mutta nyt silti helpompaa kuin vielä muutama viikko sitten. Kaksospoika on oikein kunnolla innostunut kävelemisestä ja on selvästi useammin hyvällä tuulella.

mä mietin, et mikä siin on et pitää toista ärsyttää, kiusata ja huudattaa. meillä 4 lasta, 2tyttöä ja 2 poikaa. ja voi juma, et ne tekee kaikkensa et joku ärsyyntyis,vinkuis tai hermostuis...jotenkin olen kokenu, että toi nahistelu,tappelu,vinkuminen ja kantelu on ollu kaikkein raskainta koko äityidessä

täällä myös erittäin väsynyt äiti....olen viimeisillään raskaana ja sit on kaks muksua 5ja6v..mies on AINA töisä ja itse aina lasten kanssa kotona...hirvittää kun tullut sellanen raivo miestä kohtaan että ootappa kunhan tää vauvi on syntynyt niin mää häivyn lastenkas ku susta ole mihinkään =/ vaikka tärkeetähän se töissä on käydä,mutta tämä tekee niitä tarkotuksella aamu7 ilta9ään....että kyllä siinä on itellä jaksamista kahen muksunkas jotka siinä iässä että täytyy olla kaikenlasista tekemistä kokoajan....huoh...

joo no tais mennä vähä ohi aiheen tuo mun vuodatus....mutta sanoisin että ottakaa sitä yhteistä aikaa jostain väkisllä sillä se on erittäin TÄRKEETÄ...me ollaan vieraannuttu jo nyt vaikka muutama kk menty näin että mies aina töissä eikä muuta elämää ole....siis meillä keskenään

Mulla kans täällä hermot välillä NIIIIN riekaleina, mut jos nahistelu alkaa (yleensä "isojen poikien 8v ja 7v" keskuudessa) erotan pojat ja laitan istumaan 10-15min jäähylle molemmat tai toisen vain jos toinen selvästi kiusaa. Tai passitan ulos riehumaan.

Meillä lapset vielä tosi pieniä,1-6v.ja silti nahistelua riittää ja ärsyyntymistä..Omaa aikaa juurikaan ei ole koskaan..Mies vuorotöissä,yrittää kaikkensa,mutta tää arki on tätä..Ja sitten,jos meidän siskot ei tappele niin esikoinen riitelee kavereiden kanssa..Ja tämä hemmetin kaaos täällä..Meillä kaikki paikat sikin sokin..Minä oon yrittänyt aamuteetä juoda jo tunin,mutta koko ajan tulee jotain muuta hommaa..Ja mies jälleen töissä..

Meillä nuo riehujat on tyttöjä...vanhin tuli just eilen leiriltä kotiin, mummolat on kaukana, eikä oo muitakaan sukulaisia tai sellasia kavereita jiotka vois lapset tai ees jonkun niistä ottaa.
Paha mielihän siitä itellekin tulee kun lapsille niin huutaa ja miehelle kiukkuaa, meillä ainakin kun mies ihan oikeesti tekee parhaansa, että meillä ois täällä hyvä olla, mut kun ei se tosiaan voi sitä töissäkäymistäkään lopettaa.
Niin paska fiilis tuli itelle, kun lapset tuli multa anteeks pyytämään äsken kun kilahin tosiaan niin että naapuriin asti kuului...isot tytöt keräs ison kukkakimpun ja pyys anteeks kun kiljuivat ja kiusasivat pienempää...no pyysin sit kyllä itekin lapsilta anteeks kun niin kovin huusin!

Yhteistyössä