Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusikon äiti:
Minkäikäisiä lapsia teillä on? Meinaan, että periaatteessa on hieno idea laittaa vaatehuone tilaan, jolle ei ole muuta käyttöä, mutta mietin, että muodostuisiko se sinulle rasitukseksi juosta siellä hakemassa vaatteita alituiseen niitä sotkeville pienokaisille. Jos lapset taas olisivat niin isoja, että pystyisivät itse hakemaan vaatteita, kuulostaisi jo paremmalta. Mutta joka tapauksessa kannattaa harkita, vaikeuttaisiko se vaatteiden sijainti kellarikerroksessa teidän arkielämää.
No siis nyt on 6v, 1v ja vauva syntyy talvella. Mutt varavaatelipastot olisi sitt sitä varten, että saisi pidettyä asuintiloissakin vähän vaihtovaatetta, ehkä. Koska ne lipastot mä olin alunperinkin vaatteille suunnitellut, ja totesin, että ne ei kaikille vaatteille tule missään tapauksessa riittämään. Siitä tää jotenkin sitt lähti koko juttu. :ashamed:
Sitten kuulostaa jo paremmalta, jos vaatteita tosiaan voi olla myös niissä lipastoissa. Myös tuo jonkun ehdottama kausivaate+urheiluväline+seuraavaa odottavat vaatteet-varasto voisi olla loistava idea, jos teillä ei jo sellaista tilaa ole. Mutta kieltämättä siinä on plussansa, että vaatteiden pesu ja niiden säilytys ovat lähekkäin, minusta ainakin on tylsää viedä niitä puhtaita eri huoneissa sijaitseviin kaappeihin. Kenties huone joka tapauksessa kannattaisi suunnitella niin, että sen käyttötarkoitusta voisi muuttaa lasten kasvaessa ja perheen tarpeiden kenties muuttuessa. Itse olen ainakin huomannut, että vuosien varrella ajatukset tarpeellisesta tuppaavat muuttumaan.