Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mulla on Polar F4 eli ihan perustavismalli, mutta haluaisin F11:n:
http://fi.polar.fi/polar/channels/fin/segments/products/F11_female.html
Mutta siis Polarin mittari, ehdottomasti!
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mulla on huutonetistä huudettu Polar A5. Maksoi 30 euroo ja on kyl mun tarpeisiin ihan passeli. Laskee kalorit, on itse asetettavat sykerajat ja kello ja tallentaa 1 lenkin tiedot muistiin.
Eli jos et tarvi gpsiä sun muita hienouksia, niin suosittelen huutamaan huutonetistä joku polarin perusmalli.
Ai niin joo, tota Owncodea ei mun mallista löydy, joten voi olla ryhmäjumppatunnilla vähän huono, ottaa naapurin signaalia. Mut lenkillä ei oo muita liian lähellä että häiritsisi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Mulla on huutonetistä huudettu Polar A5. Maksoi 30 euroo ja on kyl mun tarpeisiin ihan passeli. Laskee kalorit, on itse asetettavat sykerajat ja kello ja tallentaa 1 lenkin tiedot muistiin.
Eli jos et tarvi gpsiä sun muita hienouksia, niin suosittelen huutamaan huutonetistä joku polarin perusmalli.
Ai niin joo, tota Owncodea ei mun mallista löydy, joten voi olla ryhmäjumppatunnilla vähän huono, ottaa naapurin signaalia. Mut lenkillä ei oo muita liian lähellä että häiritsisi.![]()
Vielä suomex tuo owncode ja Gpsi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:Painonpudotusmielessä sekä kuntoa kohottelemaan B) Käyn salilla, rymissä sekä lenkillä...tai siis aion käydä![]()