nyt suutuin miehelleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Ihan oikein teit :attn: ... ei ole teidän ongelmanne jos exä tuhlaa rahansa jonnin joutavaan ja sitten ei olekaan varaa maksaa.... Entäs jos olisittekin antaneet sen rahan nyt ja sitten elokuussa exä olis tullu pyytään syyskuun rahaa etukäeetn!!

sitä sanoinkin miehelleni,ei varmasti odota saavansa elarit seuraavan kerran 20.9 jos nyt olisi elokuun saanut.Ja onneksi muuten kysyin miksi nyt jo 23 päivä tarvii rahaa kun juuri 20 päivä sai.Ei ole ennen pyytänyt,siksi hoksasin kysyä.

Minusta aika röyhkeätä sainulta. Ei hänen rahan reikänsä pitäisi sinulle kuulua. Olisi pitänyt selvittää entisen ukon kanssa, eikä sinun.

Alkuperäinen kirjoittaja A:
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Ihan oikein teit :attn: ... ei ole teidän ongelmanne jos exä tuhlaa rahansa jonnin joutavaan ja sitten ei olekaan varaa maksaa.... Entäs jos olisittekin antaneet sen rahan nyt ja sitten elokuussa exä olis tullu pyytään syyskuun rahaa etukäeetn!!

sitä sanoinkin miehelleni,ei varmasti odota saavansa elarit seuraavan kerran 20.9 jos nyt olisi elokuun saanut.Ja onneksi muuten kysyin miksi nyt jo 23 päivä tarvii rahaa kun juuri 20 päivä sai.Ei ole ennen pyytänyt,siksi hoksasin kysyä.

Minusta aika röyhkeätä sainulta. Ei hänen rahan reikänsä pitäisi sinulle kuulua. Olisi pitänyt selvittää entisen ukon kanssa, eikä sinun.

kyllä kuules yhdessä ihmeteltiin miksi nyt jo 3 päivän kuluttua tarvii rahat kun juuri sai,eikä ole ennen pyytänyt,siksi se jäi miettimään,kyllä minulla on varmaan oikeus kysyä miksi tarvii jo nyt,koska meillä miehen kanssa varmaan yhteiset rahat,ja niistä myös yhdessä päätetään,kuten tästäkin maksetaanko exälle.Ja mielestäni exä ei voi sopia yksin mieheni kanssa etukäteen maksamisesta kuten jo mainitsinkin rahamme ovat YHTEISIÄ

Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:
Juu mä en kanssa ymmärrä että minkä takia sinä puutut miehesi ja hänen entisensä välisiin raha-asioihin?

Kylla ma tajuan, jos exa on pyytanyt ylimaaraista jo vasta saatujen elareiden jalkeen. Kyllahan se varmaan kaikista olisi kiva saada ilmaista rahaa "jostakin" etta voisi maksaa omat osatoksensa, mutta ei se vaan niin mene. Kurjaa sinansa.

Juu mä en kanssa ymmärrä että minkä takia sinä puutut miehesi ja hänen entisensä välisiin raha-asioihin?

siksi kun mieheni rahat ovat myös mun ja minun hänen , ja niistä yhdessä päätetään,meillä myös yhteinen tili.ja mies nimenomaan sanoi exälle että puhuu minun kanssani ja neuvottelee,en mennyt väliin.

siksi kun mieheni rahat ovat myös mun ja minun hänen , ja niistä yhdessä päätetään,meillä myös yhteinen tili.ja mies nimenomaan sanoi exälle että puhuu minun kanssani ja neuvottelee,en mennyt väliin.

Joo mutta se on sun miehes lasten äiti. Ja en mä osta mitään "hömppää" Anttilasta yms vaan mm.vaatteita lapsilleni ja Yves Rocherilta hiustenpesuaineet yms. kai yh:nkin lapsilla saa olla mandariinin tuoksua hiuksissaan?? Mun miehelläni on myös yks lapsi ja hän ihan itse sopii exänsä kanssa elareista ja on maksanut etukäteenkin jos on pyytänyt. En välitä sotkeentua. Jos siitä ongelmia tulis niin näkyyhän ne tiliotteesta ja sosku siihen sitten stopin viimeistään tekis jos hankalaksi heittäytyisi.

ymmärrän kyllä et exällävaikeeta,mutta mä oisin tehnyt ihan samoin elisanonut ei!täytyy oppia pitää kii sopimuksista. ja mix juurisinun miehelle soittaaja kysy kyllä varmaan hänellä onmuita kavereita,kuten muut sanoi jo. sopimukisista on pidettävä kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Niin jos valitetaan että eletään niin niukalla budjetilla, niin ei oikeesti yks elatusapu voi olla niin paljon, ettei normaali perhe pysty sitä maksaan vaikka kuukautta aiemmin. Jos toisella on hätä niin ok, kyllä minä auttaisin... olisihan se sitten itse jo maksettu ja seuraavassa kuussa jäisi säästöön enemmän! Ei niin tiukkis kannata olla, pääsee paljon helpommalla!

Minä en ole tasan maininnut mitään että meijän perhe elää tiukalla budjetilla.Ei todellakaan eletä.Miksi vääntää asian laitaa toisenlaiseksi kuin kirjoitin.
Eikä todellakaan kukaan maksa kuukautta etukäteen.Jokaisella varmaan käyttöä rahoilla.

kummiskin laitoit ettei ole varaa laskuihin ja jos maksatte exälle ni pitäs ite elää luottokortin varassa...

Säästä se viesti missä ex nimitteli sinua rumasti. Voit tehdä asiasta rikosilmoituksen, näytät ilmoitusta tehdessäsi sen viestin poliisille. Ja säästät niin kauan kuin asia selvä. Joutuu exäkin kuulusteluun ja voipi nimittelyt loppua siihen ;O) Kysehän on kunnianloukkauksesta....
Ja oikein teit, siitä ei voi kukaan sinua syyttää. Nää jotka täällä puolustelee löyhästi rahojaan käsittelevää miehesi exää, ovat niitä yksin lastensa kanssa jääneitä exän kohtalotovereita.
Valitettavan yleistä tuon shoppailun muuttuminen sairaudeksi. Eletään yli varojen, ei ole suhteellisuuden tajua, vaan ostellaan mitä milloinkin vaan hetken mielijohteesta päähän tulee. Vaikkei tarvetta olisikaan. Kun haluaa jotain niin se vain ostetaan. Oli rahaa tai ei. Otetaan ylityperiä pikavippejä yms.

Yhteistyössä