Nyt suututtaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio

Vieras
Oli miehen kanssa puhetta, että on minun vuoroni tänään nukkua pitkään, kun ollaan molemmat vapaalla. Mies nousi kyllä yhtäaikaa lasten kanssa, mutta eipä sillä mitään muuta vaikutusta ollut. Mies antoi lasten juosta meidän makkarissa koko ajan, välillä jopa kantoi minun viereen kuopusta ja sanoi että nukkuu siinä. Sitten vain yhtäkkiä mitään sanomatta hävis pannuhuoneeseen touhuamaan omiaan. Joten yhtään en nukkunut pidempään tänään.

No sitten lähdin käymään postilaatikolla tuossa reilun 100 metrin päässä. Sillä aikaa oli (mies istu koneella) muksut mellastaneet meidän makkarin ihan täysin. Esikoinen (4 vuotta) huuteli isiä katsomaan, isi vastas ettei tule katsomaan sitä kaaosta. Makkarissa oli vedetty meidän sängyn petari lattialle, helmalakana oli sängyn alla ja iso runkopatja myös lattialla (jenkkisänky). Näkkäri oli murusteltu lattialle ja verhot revitty alas. Ja kuopus (todennäköisesti) tyhjentänyt minun vaatekaappini kaksi alinta hyllyä lattialle...

Epätoivo iskee, sillä minun siivottavakseni nuo kaikki jäi. Mies jo lähti pihalle lumitöihin. Epätavallista käytöstä niin lapsilta kuin mieheltäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä ny vaan mene siivoomaan niitä vaan katso mitä illalla tapahtuu, kun mies haluaa nukkumaan.

Villi veikkaus; Mies kursii isomman osan lakanoista myttyyn sängylle ja vaipuu autuaaseen uneen.

Camoon mammat, ei miehet välitä tuommoisista pikkujutuista =)

No jos on epätavallista niin miksi suutut noin kovasti. Olisit jo siivonnut sillä aikaa kun kirjoittelit tänne :D

Siivottu jo! Epätavallista käytöstä se, että noin sotketaan ja mies antaa sotkea, se että siivoaminen jää minulle ei ole epätavallista. Se suututtaa, että jos kerta antaa sotkea niin siivottais/siivoais itse sitten jäljet...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Elääkö ap teidän muksut kuritta?

Ei normaalit lapset revi verhoja alas ikkunoista!

Ei tuo esikoinen kuulemma ollut tahalleen niitä repinyt, oli yrittäny avata verhoja ja kun huono verhotanko, oli ne nipsut jumittaneet ja verhot irronneet niistä.

Ihme touhua.....olokeehan rauhallisesti. Lapset pihalle tarpomaan lumeen, lapiot kouraan jen. niin loppuu sisällä tuhoaminen. Jos on liikaa energiaa, niin saattaa juurikin noin käydä. Sama koirien kanssa. Jos on liikaa virtaan, niin koko kämppä on paskana. Tsemppiä!

tiedän tunteesi...kun on sovittu,että mä nukun pidempään,niin jokatapauksessa herään siihen kun lapsi kirkuu ja äijä istuu tietokoneella,että silleen..noh..tulee vielä aika jolloin mä räjähdän-heitän kaikki ihmiset tästä kämpästä vaikka pellonpientareelle,huudan haistakaa paska ja silloin...sillä hetkellä..mä todennäköisesti saan nukkua..!!

Vähän sama ilmiö, kun silloin kun meillä mies tekee ruokaa. Koko ajan pitää hypätä auttamaan milloin missäkin asiassa, ei saa edes makaroneja laskettua lävikön läpi ilman apua.

Älä ny vaan mene siivoomaan niitä vaan katso mitä illalla tapahtuu, kun mies haluaa nukkumaan.

Villi veikkaus; Mies kursii isomman osan lakanoista myttyyn sängylle ja vaipuu autuaaseen uneen.

Camoon mammat, ei miehet välitä tuommoisista pikkujutuista =)

tai sitten vetää loputkin lattialle, ettei ole myttyjä unta häiritsemässä :D

Yhteistyössä