Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niinkö:ettekö mennykään hotelliin?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:ja eilen sanoit et saatte nauttia toistenne seurasta koko illan ja pitkälle aamuun kun joku ihmetteli sitä että oot koneella ja miehes katsoo diiliä? Noi sun jutut nyt ei oikein osu yhteen..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs miehen ylläri oli? mä oon saanu sellasia pieniä kuten minä rakastan sinua kirjoituksia muovailuvahalla johki näkyvään paikkaan tai yllärinä ku avaan läppärinmä tykkään!
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs miehen ylläri oli? mä oon saanu sellasia pieniä kuten minä rakastan sinua kirjoituksia muovailuvahalla johki näkyvään paikkaan tai yllärinä ku avaan läppärinmä tykkään!
Kalevalan kultainen kielo-kääty :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs miehen ylläri oli? mä oon saanu sellasia pieniä kuten minä rakastan sinua kirjoituksia muovailuvahalla johki näkyvään paikkaan tai yllärinä ku avaan läppärinmä tykkään!
osaa ne miehetki vaa yllättää joskus !
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs miehen ylläri oli? mä oon saanu sellasia pieniä kuten minä rakastan sinua kirjoituksia muovailuvahalla johki näkyvään paikkaan tai yllärinä ku avaan läppärinmä tykkään!
osaa ne miehetki vaa yllättää joskus !
Olen katsellut samaa hopeisena![]()