Nyt tää mamma nauttii =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasmine84

Jäsen
17.10.2009
605
0
16
Vielä hetken kun on aivan hiljaista. Join jo aamukahvin ja luin päivän lehden iiiiihan rauhassa

Lapset on yökylässä mummun luona ja mieskin lähti jo aikaisin aamulla töihin, ihanaa välillä kun saa olla aivan yksin kotona

ja eilen sanoit et saatte nauttia toistenne seurasta koko illan ja pitkälle aamuun kun joku ihmetteli sitä että oot koneella ja miehes katsoo diiliä? Noi sun jutut nyt ei oikein osu yhteen..

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
ja eilen sanoit et saatte nauttia toistenne seurasta koko illan ja pitkälle aamuun kun joku ihmetteli sitä että oot koneella ja miehes katsoo diiliä? Noi sun jutut nyt ei oikein osu yhteen..

En mä jaksa kokoajan selitellä. Tiesitkös, että kaikilla ei ole sellaista työtä, että pitää aina tiettyyn aikaan mennä töihin ja pääsee tiettyyn aikaan??? Miehen piti lähteä aikaisin ja mä en sille mitään voi, tottakai olisin hänen kanssa halunnut olla, aina ei saa mitä haluaa

mikäs miehen ylläri oli? mä oon saanu sellasia pieniä kuten minä rakastan sinua kirjoituksia muovailuvahalla johki näkyvään paikkaan tai yllärinä ku avaan läppärin :) mä tykkään!

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikäs miehen ylläri oli? mä oon saanu sellasia pieniä kuten minä rakastan sinua kirjoituksia muovailuvahalla johki näkyvään paikkaan tai yllärinä ku avaan läppärin :) mä tykkään!

Kalevalan kultainen kielo-kääty :heart:

:) osaa ne miehetki vaa yllättää joskus !

Olen katsellut samaa hopeisena :)

Olen katsellut samaa hopeisena :)

tais mies tietää :) meillä taas suhde takkuaa mutta kovasti tehdään töitä..ja ollaan aina nautittu miten sanois,pienistä ja yksinkertaisista jutuista. Vähän tottumista vaatii molemmin puolin pienetki lahjan antamiset kun ei sellaista ole oikein aikasemmin kumpikaan "kokenu".

Yhteistyössä