Sen siitä saa kun suostuu tekemään muutaman vuoron silloin, toisen tällöin. Olin pari viikonloppua sitten töissä. Palkan ja palkkakuitin piti ehtiä kuun lopussa. Maksupäivä siis kuukauden vika päivänä. No, ei sitten ehtinytkään vaikka lupasivat. Maksavat siis vain kuun lopussa. No, ei siinä mitään...mulla oottaa tuossa liiton lappu, jonka sais lähettää huomenna. No, ei pysty, kun ei oo tilinauhaakaan. Pitäs liiton maksukin maksaa ennen lähettämistä. Eli siis saan rahaa ehkä marraskuussa. Seuraavan liiton lapun voin laittaa tietenkin vasta ensi kuun lopussa, jolloin tilikin toivottavasti tulee.
Ei muuta kuin hampaat naulaan...hurraa pätkätyöt.
Mietin tässä, että voiskohan ne palkanlaskennasta mulle laittaa palkkatodistusta vaikka rahat tuliskin vasta ensi kuun lopussa...nehän on kuitenkin tän kuun palkkakauden rahoja. Sithän mä voisin sen liiton lapun laittaa vaikka palkka maksettaisiin vasta ensi kuussa.
Ei muuta kuin hampaat naulaan...hurraa pätkätyöt.
Mietin tässä, että voiskohan ne palkanlaskennasta mulle laittaa palkkatodistusta vaikka rahat tuliskin vasta ensi kuun lopussa...nehän on kuitenkin tän kuun palkkakauden rahoja. Sithän mä voisin sen liiton lapun laittaa vaikka palkka maksettaisiin vasta ensi kuussa.