Nyt tämän ihastuneen on ihan pakko kysyä neuvoa: Miten tehdään aloite?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikkunaprinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikkunaprinsessa

Vieras
Niin, siis miten otan mieheen yhteyttä? Mitä sanon?

Yritän nyt selittää tämän vaikean tilanteen.

Näen miestä tosi, tosi harvoin. Olen ihastunut häneen, mutta hän ei ole osoittanut mitään mielenkiintoa minua kohtaan. Tai siis miten sen nyt selittää... Ei se tiedä minun tunteistani. Miten ilmaisen tunteeni? Kun en sitä miestä juuri koskaan missään edes näe. :(

Mitä teen? Tälle asialle on pakko tehdä jotain, koska tämä kalvaa minun mieltä. :(

Hankalaa, kun en tosiaan törmäile siihen ihan missä sattuu tilanteessa. Emme liiku samoissa piireissä. Ainoa mitä keksin, on soittaminen. Mutta jos soitan väärässä tilanteessa, niin hän ei ehdi puhumaan.

Enkä edes tiedä, käynkö muuten vain kuumana häneen. Seksiä, seksiä, seksiä!!! :p

Jos sulla on puhelinnumero, niin voisit vaikka tekstarilla kysäistä treffeille. Silloin ei tule niin helposti kiusaannuttavaa tilannetta ja miehen on helpompi miettiä selitys ja kieltäytyä, jos häntä ei satu kiinnostamaan.

[QUOTE="vieras.";29617197]Jos sulla on puhelinnumero, niin voisit vaikka tekstarilla kysäistä treffeille. Silloin ei tule niin helposti kiusaannuttavaa tilannetta ja miehen on helpompi miettiä selitys ja kieltäytyä, jos häntä ei satu kiinnostamaan.[/QUOTE]

Matkassa on monta mutkaa. En mielelläni lähtisi tekstaria laittamaan.
En usko, että hän edes tunnistaa minua nimen avulla.
Kuten sanoin: näemme tosi harvoin, eikä olla edes kunnolla esittäydytty.

Facebookissa kaveripyyntö ja jos siihen myöntyy niin yksäriä? Kai hän naamasta sinut kuitenkin muistaa?

Tai jos sinä tai mies ei käytä facea, laita viesti oman kuvasi kera?

Katso sitä tällä tavalla:

7111732

[QUOTE="Orvokki";29617347]Mee röyhkeesti päälle.[/QUOTE]

Vähä hankalaa käydä päälle tai hymyillä viehkeesti kun ap:n mukaan ei oikein nää eikä törmäile miestä missään.

[QUOTE="vvieras";29617283]Onko hän varmasti sinkku?[/QUOTE]

Ei sekään ole varmaa. :( Haluan kyllä tietää ja kaavoittaa, onko tsänssejä alkaa millekään. Tietty jos on varattu, niin se muuttaa kaiken.

onko kyseessä joku ketä tapaat töissä vai naapurustossa asuva miekkonen vai joku kaverinkaverinkaveri vai missä yleensä oot kyseiseen tyyppiin tähän saakka törmäillyt??
tai kuvaile kyseinen tyyppi ja kerro missä pyörii niin palstahan selvittää suhdekuviot ja kaiken :)

Yhteistyössä