Nyt tarttee apuja miehen musiikkimakuun liittyen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan hulluko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan hulluko?

Vieras
Eli tilanne se että tapasin miehen josta kiinnostuin kovasti. Olin samassa tilaisuudessa hänen kanssaan (tilaisuudessa oli siis monia muitakin) ja hän soitti kolme biisiä jotka olivat:

Adam Lambert: I'm here for your entertainment
Olivia Newton Johnin joku biisi mitä en muista
Backstreet boys: I want it that way

Mitä hittoa toi nyt kertoo siittä miehestä? Sitäkö että se on poikiinmenevä (ei kait tosimiehet kuuntele bäkkäreitä :o) vai että hän on sielukas ja ainutlaatuinen?

Kokemuksia nyt akat kehiin! Ja miksei miehetkin :D

Eiköhan se pikkuhiljaa selvenne. Meinaan jos ette jotain lestoja tms. ole ja odottele seksiä avioliittoon saakka. Sängyssä nyt viimeistään (jos ei jo suudellessa) huomaa, haluaako toinen (oli se sitten mitä sukupuolta hyvänsä) vai ei.

Kuulostaa minun korviini aika paljon semmoiselta musiikilta mitä oma mies saattaisi jossain tilanteessa soittaa :) Kun haluaa huomioida naisen, valita hempeitä biisejä jotka eivät ole liian rajuja eikä toisaalta mitään ambient-tyylistäkään. Ei minun mielestä todellakaan kerro mitään homoudesta, vaan yrityksistä huomioida nainen :) Eivät kaikki miehet ole mitään action-faneja, vaan kyllä mies voi aidosti pitää rauhallisemmasta, popittavastakin musiikista ja esim. väkivallattomasta viihteestä. Stereotypiat romukoppaan :)

Eikä nuo kolme biisiä kerro mun mielestä miehen musiikkimausta mitään, paitsi lähinnä sen että yrittää miellyttää naista biisivalinnoillaan :) Nimimerkillä muistelisin, että ekoilla tapaamisilla (tavattiin kyllä radiossa) soiteltiin kaikkia imelälovebiisejä, sinatraa, perry comoa ja piafia, pizzaaenricoja ja mitä sattuu mitä ei kumpikaan normaalisti kuuntele:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole minunkaan makuuni tuo musiikki, mutta enemmin minä musiikkimaultaan tuommoisen miehen ottaisin kuin jonkun helvetin hevarin, joita on Suomi väärällään.

Mä oon helkkarin hevari ja mulla on aina ollut kaltaisiani miehinä. Jos nyt jostakin kumman syystä tulisi bänksit, niin ettisin jonkun jazzia tai klassista kuuntelevan. V*tutus saattaisi pysyä, mutta sen syyt ehkä vaihtuisivat! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja iipi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä kyseessä on siis ihan hyvä tyyppi, otampa tarkempaan syyniin :D
On varmasti jos muut merkit siihen viittaavat, komppaan tuota sielukas ja ainutlaatuinen -määritelmää :)

No, sen mitä olen saanut selville niin on sellainen harmonian ja sisäisen rauhan etsijä.

ekan biisin kohalla toteaisin et hyvä maku :heart:

voisin ehkä snadisti katsoa kieroon, mutta katson myös omaa ukkoani kun hän tykkää kovasti Eläkeläiset-bändistä ja musamaku muutenki hmmm.. mut ei huono mies ollenkaan.

Yhteistyössä