Nyt tarvis e-pilleriapuja!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen(ko) äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen(ko) äiti

Vieras
Eli, olen syönyt nyt 3 viikkoa Yasmine merkkisiä pillereitä. Tänä aikana seksihalut ovat selvästi vähentyneet, enkä pysty saamaan orgasmia kuten normaalisti! Tilanne vaivaa tosi paljon...
Tämä oli se syy miksi alunperin en halunnut hormonaalista ehkäisyä, kun pelkäsin että käy just näin :(
Lapsia minulla on jo 2, lisää emme nyt halua, olen siis suhteessa ja ennen pillereiden aloittamista ehkäisynä oli lähinnä keskeytetty yhdyntä ja satunnaisesti kortsu.
Pillereitä olen syönyt viimeksi 7 vuotta sitten. silloinkin ne vähensivät haluja, mutta orgasmia en ollut silloin varmaan koskaan saanutkaan, eli vaikutuksesta siihen en osaa sanoa. Suurin ongelma mulle on nyt varmaan toi etten saa orgasmia ja se todella vaivaa... Muuta syytä en siihen millään keksi muuta kuin nämä pillerit.
Voinko nyt vaan lopettaa ne?? Palaako haluni normaaliksi piankin?? Pitääkö kuitenkin syödä toi paketti nyt loppuun ettei mene kierto ihan sekaisin??

Kiitos jos joku jaksoi lukea ja osaisi auttaa!

no jos et halua kierron menevän sekaisin niin syö paketti loppuun. ei varmaan ole sellaista hormonaalista ehkäisyä mikä ei veis haluja.... en tiiä....

saattaa olla et tulee hiukan viiveellä ne halut. miulla meni puol vuotta (tosin käytin ruisketta 2 v ennen sitä)

Yhteistyössä