nyt tarvis hyviä neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pissupöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pissupöpö

Vieras
elikkä vauva syntyi joulukuussa 2008. Tuli tosi pitkä tauko seksin harrastukseen vauvan syntymän ja talon rakentamisen takia. No eipä sitä seksiä paljoa raskausaikanakaan ollut. Seksiä synnytyksen jälkeen harrastettiin ekan kerran maaliskuussa 2010 eikä siitä seurannut sen kummempaa. Sitten tuli taas pitempi tauko ja seksiä oli seuraavan kerran heinäkuussa jonka jälkeen iski pissatulehdus sain trimopan kuurin siihen. Viljelystä selvis että aiheuttaja oli streptokokki B. Soitin ja kysyin lääkäriltä pureeko kuuri siihen hän sanoi että syö vaan kuuri loppuun. Oireet loppui vasta viimeisenä kuuri päivänä. Elokuussa taas seksiä ja jälleen kerran streptokokki b aiheuttama pissatulehdus ja taas trimopan kuuri. En ole sen jälkeen uskaltanu peti hommiin. No nyt viimeviikolla yritettiin uudestaan ja taas tuli pissatulehdus oireet ja jälleen strepto B löyty. Typerä tk lääkäri määräs taas trimopania joka ei tähän bakteeriin pure. no tilasin ajan yskityiselle huomiseksi että jos sais kunnon lääkettä... mutta uusiiko vaiva taas kun ensi kerralla harrastan seksiä? en halua jatkuvasti syödä ab-kuureja ja sopivaa on vaikea löytää kun on useampi ab-allergia(hienoa jatkuvasti elää anafylaksian pelossa)... mulla ei ole ennen näitä tulehduksia koskaan ennen ollut pissatulehdusta. Mulla on koko ajan kyllä ollut tosi kuivat limakalvot ja imetän edelleenkin(hävettää sanoa,poika on jo pian 2v.) :(

-yritän juoda paljon
- käytän karpalo kapseleita
- syön maitohappobakteereja
- yritän muutenkin syödä terveellisesti
- pesulla ja pissalla käymme ennen ja jälkeen yhdynnän
- käytämme kondomia ehkäisynä minkä olen huomannut pahentavan asiaa

Tää koko vuosi on kyllä ollu tosi raskas ja stressaava. mutta voiko se nyt vaikuttaa asiaan?

Mulla ei ole tähän muuta sanottavaa, kun että miten talon rakentaminen aiheuttaa seksittömyyttä??? Ei ihmekään, kun niin monet parit eroaa talon rakentamisen aikana :D

[QUOTE="hoo";22575618]Mulla ei ole tähän muuta sanottavaa, kun että miten talon rakentaminen aiheuttaa seksittömyyttä??? Ei ihmekään, kun niin monet parit eroaa talon rakentamisen aikana :D[/QUOTE]

aika helposti jos tekee kaiken itse ja käy samalla töissä.

Ulkopuoleltahan se bakteeri virtsateihin pääsee... Mites käsien pesu ennen yhdyntää? Liikaa hankausta pitäis välttää seksin aikana jos on taipumusta virtsatieinfektioihin. Ja pitkän seksittömän kauden jälkeen infektio iskee helpommin. En tiedä miks.

sun mies pettää sua, siksi saat bakteereja pimppiis...

en usko. Kun odotin esikoistani neuvolassa otettiin näyte emättimestä mistä löytyi tää streptokokki B. Mutta se ei silloin aiheuttanut mitään oireita joten sille ei tarvinnut tehdä mitään. Ja siihen aikaan noin 7vuotta sitten en edes tuntenut nykyistä miestäni joten tuskin tämä strepto häneltä tulee.

no ei oo ihimekään jos tulee aina vaan uudestaan kun on annettu ihan väärää lääkettä! Streptokokkiin pitäis antaa kefalosporiinia, penisilliiniä tai klindamysiiniä.....

[QUOTE="vieras";22576690]Toistuvaan virtsatientulehdukseen on olemassa estolääkkeitä.[/QUOTE]

tuntuis hieman turhalta ottaa sellainen estokuuri missä antibioottia otetaan joka päivä kun tuo vaiva tulee vain seksin harrastuksen jälkeen. Ei seksiä = ei tulehduksia. jotain sellaista olen kuullut että vois ottaa pari tablettia heti seksin jälkeen sellaista voisin kokeillakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22576232:
En minäkään. Jo 7kk oli yhtä helvettiä. Ja sen takia meille ei toista lasta tulekaan, ellei mun mies anna lupaa käydä muiden kanssa panemassa.

Kumpi teillä sitä lasta odottaakaan, mitä se miehes lupailut pettämiseen siinä vaikuttaa?

Yhteistyössä