Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä tarkoitat tällä? Mikä siinä oli mukavaa?
Mä ''järkytyin'' kun kuulin bloggaajan iän, olen ulkonäön perusteella ajatellut häntä n. 34-vuotiaaksi, tai erittäin nuorekkaaksi nelikymppiseksi, mutta hän onkin vain kolme vuotta mua vanhempi...
Hän on minua vain vuoden vanhempi mutta näyttää vanhemmalta. Mikäköhän sen tekee, en tiedä.
Mä olen joskus käynyt katsomassa tuota blogia kun joku on siitä kirjoittanut. En siis seuraa vakituisesti, mutta joskus kuitenkin. Tykkään blogista, sillä ne kuvat on mun mieleeni. Samoin tykkään kirjoittajan tyylistä ja mausta niin vaatteiden kuin kodinkin suhteen. Kaunis nainen on myös, jotenkin juuri sellainen rennon tyylikäs kuin itsekin haluaisin olla. Mutta joo, kieltämättä mäkin luulin kirjoittajaa vanhemmaksi. Olin melkoisen yllättynyt hänen todellisesta iästään. Mun mies yleensä arvaa ihmisten iät oikein, mutta niin meni hakoteille hänkin tällä kertaa.
Pakko kuitenkin mainita, että löysin vauva.fi nettifoorumin kautta linkin aivan ihanaan toiseen blogiin. Sitä siellä haukuttiin minkä kerittiin, mutta mun mielestä blogi oli aivan ihana. Harmi, että en ymmärtänyt laittaa nimeä talteen. Jos joku tietää mistä puhun, niin vinkatkaa. Siinä on semmoinen tosi kaunis perhe, joka asuu todella hienossa kodissa. Mies on mm. rakentanut vanhoista jämistä aivan ihanan leikkimökin lapselle omaan huoneeseensa. Äiti on muistaakseni sisustussuunnittelija ja isäkin on yrittäjä, mutta en tiedä millä alalla.
Aargh, mäkin olen vilkaissut tuota blogia mutten omalla koneella joten se ei jäänyt edes sivuhistoriaan! Oli mukava, jotenkin niin irti minun arjestani että sitä seuraisi mielelläänMäkin haluan muistaa tämän, vinkkejä siis!