Nyt tätä hormoonihirviötä kyllä harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Nimittäin kun mun piti tarjota miehelle tänään ravintolassa ruuat, sovittiin että poika jääkin äitini kanssa tänne kotiin hoitoon kun tuntuu niin kivulias olevan :/ no mutta kummiskin tossa päivällä sitten keihäskisan jälkeen mä aloin järjestellä paikkoja ja siivota, ja meinasin että lakanat vaihdetaan. No mies oli viimeyön töissä ja nousi sillon keihäskisan katsomaan tuonne sohvalle peitto kainalossa, ja kun tää kisa siis loppu ni minähän sitte pyysin että ottais lakanan siitä pois ja mies vastaa ettei nyt ota kun katsoo urheilua, ja sitten arvaatte varmaan, tällä mammalla kilahti päässä :kieh: suutuin ja sanoin et minen lähe mihinkää syömää kun kukaan ei auta näis kotihommis jnejne ja mies vaan makas sohval. No jatkoin siivousta ja ehkä 5-10minsan päästä mies sitten rupes sitä pussilakanaa ottamaan pois ja tuli nöyränä kyseleen että eikö me lähdetä :snotty: ja minähän sanoin että EI ja tiuskin lisää sotkusta ja siivouksesta ja ties mistä :/

No hetihän se harmitti ku olin niin kireenä. Mies lähti sit kaverilleen ja mä jäin kotiin pojan kans ja arvatkaa huvittaako siivota :whistle: Vitsi näitä hormooneja, ois tonkin asian voinu vaan antaa olla ja lähteä sinne syömään, kun sinne jo muutama päivä on suunniteltu lähteä. :headwall: :headwall: eikä mies vastaa puhelimeenkaan :/ höh mikä päivä.

Yhteistyössä