Nyt tehdään NÄIN !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Laitamme kaikki tietokoneemme kiinni . Vaihdamme ulkoilu - / lenkkivaatetuksen päälle, eteisestä lenkkarit jalkaan .. kipitetään ulko-ovelle ja säntäämme juoksuun / kävelyyn. Keuhkot täyteen raikasta ulkoilmaa :D:D

Mie ainakin lähden nyt :) :wave:

Eikä lähetä ! :mad:
Siellä on surkia ilima, tuulee himskatisti ja sataa vettä ! :|
Mie en lähe mihinkään. :D

[QUOTE="vieras";26387735]Noup, ei muuten tehdä. Täällä Savossa tulee vettä kaatamalla, en siis ulos lähde. Koneen voin laittaa kiinni.[/QUOTE]

Vaikka kaatosateessakin voi varjon kanssa kävellä. Mutta tuo kaatosade on kyllä syy olla menemättä, mutta kone kiinni ja sitten sisällä joko kuntopyöräilyä tai vaikka jumppaliikkeitä.. yykaa kooo... yykaakoo... jne.

No eikä kun vasta tulin ulkoota ja kaupoilta ja sain vasta ekaa kertaa koneen tänään auki. Hetikö pitäisi se laittaa taas kiinni ja lähteä taas ulos? :) Rupeen vielä kohta tekee ruokaa, kai mä nyt saan olla täällä hetken aikaa? :D

Ei tänään liikuntaa vielä, mun flunssa toivottavasti nyt ohi. Mutta kohta siivoan omia papereitani tuolta, että kone menee kiinni. Mutta huomenna, huomenna on tuplatunti sisäpyöräilyä ja pumppi siihen päälle vielä. :D

Ai ja täällä sataakin vielä.

• Tykkää
Reactions: marabou
[QUOTE="vieras";26387744]Ei todellakaan tehdä! Mee ihan ite vaan.[/QUOTE]

Näin minä teenkin. Lähden juoksulenkille. :) Mies tuolla tekee duuniin paperihommia joten mulla on nyt aikaa :). tyttökin jossain kylillä huitelee.

Jes - niin muuten teenkin! Hyppään pöksyihin ja kenkiin ja kirmailen nuiden meidän ikiliikkujien kanssa pihamaalle riekkumaan, kun vihdoinkin tuo kaatosade loppui ja ilma kirkastuu silmissä :)!

Happeilemaan siitä...jaksaa sitten tuonnempana täälläkin notkua :)! Liikunnallista lauantaita!

Yhteistyössä