Nyt tekee mieli pistää lopullisesti välit poikki omiin vanhempiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jeps";24722418]Siis en tajua, kun tänne jotain asiaa selvittää niin toiset eivät osaa kommentoida muutaku "kappalejako" "ei osaa lukea yhtäpötköä" eihän tossa ole edes paljon tekstiä!!!!!! olkaa sitte lukematta, jos Ei silmät pysy rivillä! Ja kommentti asiaan. Ymmärrän ärtymyksen. Mun anoppi ja appiukko maksavat yhden viiskymppisen lapsen velat ja asumiskulut ja valittavat siitä sitte vielä meille.

Ja toistaki on autettu rahallisesti, mutta mun mies on nuorin katraasta ja meille ei ole annettu senttiäkään, vaikka olis mitä jakaa ja oltas tarvittu. Eli mun mielestä niitten ei pitäis antaa kellekään, jos kerran ei tasapuolisesti anneta. Tuhlaisivat rahat itse. Ei ole edes takaamaan lähdetty, vaikka me ollaan aina hoidettu raha-asiat hyvin. Eli kyllä tollanen ottaa päähän.[/QUOTE]

Tuo on hyvä. Myös anoppi valittaa /kehuu, kun raatavat tyttären ja tämän miehen ja lasetn eteen. Siis valittaa meille. Kiva. Juu, siis sen jälkeen kun lapset tulevat 18v, ei tarvitse olla enää tasapuolinen, paitsi pillimehujen ja nallekarkkien suhteen.

Oikeasti arvokasta, työtä, ja aikaa, voi antaa vaan lempilapselle. tai sille joka kehtaa vaatia ja on tottunut saamaan kaiken lapsesta saakka.

Yhteistyössä