Nyt tiedän millaista on tulla petetyksi... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Sain eilen selville että mun mies on pettänyt mua viime syksystä asti. Fyysistä kontaktia ei kummankaan osapuolen mukaan ole ollut mutta on lähetelty sekä kuvia että videoo sekä ylä- että alapäistä...! Eilen sitten sattumalta kuulin kun mieheni kutsui tätä naista puhelimessa "rakkaakseen", luuli siis että en ole kotona kun tuli töistä (ja oli puhelimessa). Ensin yritti kieltää kaiken ja sanoi mua sekopääksi kun kuvittelen kaikkea... sitten sain hänen puhelimensa käsiini ja lopulta selvisi että olen oikeassa. Soitin tälle naiselle... On yö valvottu ja mietitty mitä tehdä... mieheni tietenkin väittää että jatkossa ei tee mitään tuollaista ja että rakastaa vain mua... Nainen on tehnyt kuulemma aloitteen, mutta mieheni on lähtenyt mukaan... Mitä mun pitäis tehdä, erota vai jatkaa... en tiedä. Onko tää edes teidän mielestä varsinaista pettämistä. Musta on.

Tervetuloa tähän pettäjien maailmaan.Itse ainakin erosin HETI.Se loppui liitto siihen kuin kivi seinään.Ei auttanut edes ex parkuminen/polvistuminen.Ero kannatti,minulle ainakin.

on se pettämistä jos se pitää sulta salata,ja jos itse päätätte niin.jokainen määrittelee itse,minkä kokee pettämiseksi.miettikää asioita rauhassa,tollasessa tilanteessa ei varmasti ainakaan hätiköidä kannata.

pääasia varmaan on kykenetkö antamaan anteeksi ja rakentamaan luottamusta taas..ja onko mies varmasti valmis ottamaan vastuun teoistaan..
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Tervetuloa tähän pettäjien maailmaan.Itse ainakin erosin HETI.Se loppui liitto siihen kuin kivi seinään.Ei auttanut edes ex parkuminen/polvistuminen.Ero kannatti,minulle ainakin.

Saitko paljonkin fyffee?

:hug: Mielestäni toi on pahempaa kuin se kuuluisa pikapano kännissä kapakassa... Jaksamista! Minä en huolisi enää viereeni! Ja kunpa se olisikin yhtä helposti tehty kuin sanottu!

Vaikea tilanne. Itse en kuuntelisi toisen naisen selityksiä , miksi hän sinulle puhuisi totta. Mieskään ei välttämättä puhu totta. Voit ainoastaan miettiä omalta kohdaltasi tilannetta ja kun se on sinulle selvä niin voit kertoa miehelle mitä mieltä tilanteesta ja tulevaisuudestanne olet.
Sama juttu miehelläsi. Voi olla että hän haluaa erota mutta kieltää sen viime tippaan ... tai sitten ei .... hankalaa . Mutta aika selventää asioita, älä tee mitään hätiköityä. Muista olla rehellinen itsellesi ja vaadi samaa mieheltä.

On pettämistä, mutta en tiedä, että pitäisikö erota. Riippuu ihan siitä, että kuinka hyvin saatte asiat selvitettyä ja luottamuksen korjattua... ja oletko valmis ottamaan riskin, että mies ei sittenkään muuttunutkaan vaan tuo sama toistuu? Toisaalta, mitä kaikkea on pelissä?? Perhe? Lapset? Oletko valmis hajoittamaan perheesi ja lapsilta kodin, kun kuitenkaan mitään konkreettista ei tapahtunut... Oishan siinä voinut käydä niinkin, että mies vetää liinat kii siinä kohtaa, kun ois pitänyt fyysisestikkin pettää...

Vaikeita asioita tosiaan... Sulla on paljon mietittävää, mutta älä tee hätiköityä ratkaisua vaan sulattele ja harkitse ja tee päätös vasta sitten, kun olet siitä täysin varma.

:hug: :hug: :hug:

Niin... olen kyllä ollut alusta asti sitä mieltä että pettämistä se on tuollainen puhelinseksikin... Kummallakin on kuulemma ollut alusta asti tiedossa ettei koskaan tavata ja olla fyysisessä kontaksissa... Molemmat väittää että juttu on lähtenyt liikkeelle työasioista (eivät ole samassa työpaikassa mutta samalla alalla) ja on karannut sitten käsistä... Toinen sanoo että yhteydenotto on satunnaista ja puhutaan lähinnä kotona olevista ongelmista ja jostain fantasioista (joita ei toteuteta), mutta mun mies myöntää että on ollut muutakin, esim. tuota puhelinseksiä ja yhteyttä on pidetty päivittäin.

En tiedä voinko antaa anteeksi... yritän kyllä (kai...). Mutta luottamus on ainakin lopussa tällä hetkellä... Mies on jo halukas ottamaan vastuun teoistaan ja katuu tekoaan (kai...). Yrittää saada mut jatkamaan meidän liittoa. Ja sanoo ettei halua erota. Nainenkin on naimisissa Ja kahden lapsen äiti ja ei halua että oma mies saa tietää tästä. Kumpikaan ei halua jatkaa salasuhdetta kun homma on jo paljastunut (ei enää salaista kiihkoa).

Sitten tässä on vielä se yks juttu... mä oon raskaana. Meille on tulossa vauva kuukauden sisällä... mies ei ole kertonut siitä mitään tälle naiselle. Nainen vaan sanoi että mies on sanonu että meillä on ongelmia seksin suhteen... mun mielestä meillä on seksiä, ei vaan nykyään enää niin usein... se on kai syynä pettämiseen.

Kiitos kun saa purkaa tunteita tänne.

Kurja tilanne :( ja taatusti päässä on nyt monenlaisia ajatuksia.
Pettämistähän tuo on, vaikka fyysinen kontakti puuttuukin. Tietyt rajat on ylitetty, mutta mitä mies sanoo? Oliko tuo hänelle vain piristystä, leikkiä, fantasiaa, vai olisiko hän ihan oikeasti ollut valmis myös fyysiseen suhteeseen? Toisaalta, en tiedä onko sillä mitään merkitystä. Äh. Mä en osaa sanoa, mitä tekisin tuossa tilanteessa. Olisin sekaisin, se on varmaa. Ottaisin varmaan aikalisän ja hieman etäisyyttä mieheen, jotta saisin mietittyä asioita ja laitettua ne oikeisiin mittasuhteisiin. Luottamus olisi murskana aika pitkään, siitä olen varma, mutta lopullisesta erosta en tiedä.
Jaksuja :hug: .

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Saitko paljonkin fyffee?

Mikä on fyffee ?

Rahaa.

..jaa.Kyl mä olin se rikkaampi osapuoli,etten sen takia eronnut.

Mutta ei kai pelkkä raskauskaan voi vaikuttaa jos syksystä asti ollut yhteydessä tuohon naiseen?Tai enhän minä tiedä millainen raskaus sulla on ollut.Siis pahoinvointejen tms suhteen.

Jotenkin tuo "henkinen pettäminen" on pahempaa kun satunnainen känniseksi jollain kapakkareissulla. Se on ikään ku suunnitellumpaa ja harkitumpaa, kun tää klassinen "se vaan tapahtu"

Nää on tosiaan jokaisen parin henk.kohtasia juttuja. Joku voi selvitä ja jatkaa vahvempana eteen päin. Meillä kävi niin, että kostetaan uudelleen ja uudelleen eikä tässä perheessä oo kellään enää hyvä olla. Silti oon tässä vielä, kun on tullut luvattua "kunnes kuolema meidät erottaa" :´(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta ei kai pelkkä raskauskaan voi vaikuttaa jos syksystä asti ollut yhteydessä tuohon naiseen?Tai enhän minä tiedä millainen raskaus sulla on ollut.Siis pahoinvointejen tms suhteen.

Pahoinvointia oli kyllä aika pitkäänkin ja seksihalut alkoi karista melko pian raskauden alettua. Silti välillä on seksiäkin ollut ja mies on mulle sanonu olevansa ihan tyytyväinen tilanteeseen (toiselle sitten valittanut).

munkin ex väitti viimeiseen asti ettei ole seksiä mun "ystävän" kaa harrastanut.. vaan niimpä se sit viimein myönsi ja tää "ystävä" kehuskeli ettei tarvinnut edes houkutella sänkyyn.. :| voimia ap:lle.. :hug: :hug: