Nyt tiedän miltä tuntuu kun on korvatulehdus :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häjyynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Häjyynen

Jäsen
08.10.2006
611
0
16
Viime yönä en juurikaan saanu nukuttua, kun oikee korva aivan mielettömän kipeenä :$ Mulla ei oo ikinä ollu kunnon korvatulehdusta, lapsena vaan korva kipeenä niin että se meni muutamassa päivässä ohi, kun laitto vähän pumpulia korvaan...
Mutta tiedänpäs nyt miten kurjaa lapsilla tosiaan on ku on korvatulehdus... Ja ajan sain vasta 16.20 tälle päivää tk:hin. Otsalohko ollu myös sunnuntaista asti kipeenä,eikä tav. lääkkeet enää tunnu auttavan... :snotty:

Otan osaa! Ittelläni on siitä ehken enemmän kokemuksia, kun lapsena oli kierre ja korvia puhkottiin ja ne puhkes itsekseenkin monasti.. Ja vielä aikuisenaki oon saanu noista kärsiä, vasta oli alkuvuodesta tärykalvo puhki ja kunnon tulehdus myös korvakäytävässä..

Pikaista apua ja paranemista! :hug:

Eipäs ollutkaa korvatulehdusta :whistle: :D Mutta lääkäri sanoi että alkavaa poskiontelotulehdusta,tai angiinaa :snotty: Joten sain antibiootit,ja nuhalääkettä =) Toivottavasti alkais jo helpottamaan...

Äidilläni oli 50 kymppisenä elämänsä ensimmäinen korvatulehdus ja se sanoi, että nyt hän kyllä ymmärtää jos vauva/lapsi huutaa jos on korvatulehdus.Se on kuulemma tosi kauheeta(ei saa nukuttua,särkee koko pää, ei pysty kunnolla syömään ym)Saapa nähdä kuinka kauan itse säästyn.Olen kolmekymppinen ja mulla ei oo ollut ikinä korvatulehdusta..koputan puuta. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Juu älä arkaile sen särkylääkkeen määrän kanssa. Kasisatasia mä vedän siekailematta päänsärkyyn silloin, kun koopa kipeäksi äityy.

Paranemisia! :hug:

Kiitos :wave: Että tämmöstä meillä :snotty: :wave:

Yhteistyössä