Nyt toi vauva sais kyllä luvan nukkua, ihan saman tien.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Noi kaksi nukku eilen eri aikaan päikkäreitä, jompikumpi roikku mussa koko päivän, sisällä ja ulkona. Mä olin ihan poikki, nukahdin illalla ysiltä.
Nyt kun jätkä nukkuu, mä todellakin toivoisin ett vauvakin ymmärtäisi nyt antaa periksi sille unelle ja nukahtaa... Please!! Muuten tästä tulee tosi tosi pitkä päivä. :ashamed:

:hug: Yritä jaksaa. MEillä meni ekat noin 4 kuukautta niin että esikko nukku 20-6 ja kuopus nukahti vasta yölä 1-2 aikaan... eli noin 5 tunnin yö unilla mentiin. Ja ne päikytkin meni aika usein ristiin... Onneks nyt nukkuvast sentään yöt samaan aikaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Niinpä...kun ne ei vaan oo ohjelmoitavissa :D

Mitä, miten niin ei oo??? |O

Mä täytin kyll neuvolaan sellasen tilauskaavakkeen, että toivotaan pari kilttiä, söpöä, mukavaa lasta: lisävarusteisiin merkkasin unirytmin ajastin kellolla molemmille. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mä täytin kyll neuvolaan sellasen tilauskaavakkeen, että toivotaan pari kilttiä, söpöä, mukavaa lasta: lisävarusteisiin merkkasin unirytmin ajastin kellolla molemmille. :xmas:

Nii-i, jossain kusee... Mäkin tilasin kaksi pientä ja hiljasta ja tuli isoja ja kovaäänisiä :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Mä muistan kuinka "rankalta" se aluksi tuntui kun esikoinen lopetti päikkärit eikä ollut yhtään hetkeä päivässä "rauhaa" :)
Kyllä siihen tottuu, usko pois.

Joo, no ton esikon kanssa mä olen päikkärit jättänyt jo, ei siinä mitään. Ei mua häiritse se ett joku valvoo joka tapauksessa ja touhuaa toss ympärillä. Noi pienet vaan vaatii syliä, kun huomaavat että toiselta on tilaisuus koittanut: haa, äiti vapaana!! Syliin!! Sitt siinä ollaan kaksi tuntia..

Joopa joo...mäkin ne tilauskaavakkeet täytin, mutta lienee mennyt sekasin jonku toisen kanssa.

Mutt hei... ota virkku viereen ja pötkötelkää rauhassa; jos sille syli kelpaa.
Lueskele itse vaikka?

Relaa, mikäs kiire sulla mihinkään on valmiissa maailmassa :)

Joopa joo...mäkin ne tilauskaavakkeet täytin, mutta lienee mennyt sekasin jonku toisen kanssa.

Lueskele itse vaikka?

Se nukahti just. Mun pitää soitella muutamia puheluita hamppulääkäreihin ja toimistoihin, joten tää hetki on tervetullut. =)

:hug:

Kuinka vanha teidän esikoinen on? Yritä olla kasaamatta univelkaa itsellesi liikaa, jossain kohtaa sitä menee ihan psykoottiseksi jos alkaa hirveästi väen vängällä nukuttamaan ja mielessä ei pyöri mikään muu kuin se uni, lapsien sekä oma... Yritä pitää joku tietty rytmi päivissä, jos vaan mitenkään kykenet.

Lueskele itse vaikka?

Se nukahti just. Mun pitää soitella muutamia puheluita hamppulääkäreihin ja toimistoihin, joten tää hetki on tervetullut. =)

Kiva!
Kyllä ne toiveet joskus aina käy toteen, muista levätä itsekin hetki :)

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
:hug:

Kuinka vanha teidän esikoinen on? Yritä olla kasaamatta univelkaa itsellesi liikaa, jossain kohtaa sitä menee ihan psykoottiseksi jos alkaa hirveästi väen vängällä nukuttamaan ja mielessä ei pyöri mikään muu kuin se uni, lapsien sekä oma... Yritä pitää joku tietty rytmi päivissä, jos vaan mitenkään kykenet.

Esikoinen on jo 7. Kakkonen ja kolmonen tässä on tää parivaljakko mistä puhutaan, kakkonen on 2 v ja kolmonen puol vuotta. =)

Yhteistyössä