nyt toinen viikko dieettiä ja

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
ja paino jo 55,1 =) , no oikeasti koko aika dieetti oli päällä, paitsi perjantaina olin kutsuttu yhteen juhlaan, missä söin hirveästi ja join jotain, olin myös työpaikalla silloin tai kävin porukan kans

te ette voitte uskoa miten mua yks pomo masensi, onneks se on ihan toisessa kaupungissa eikä mun tarvi edes enää sinne mennä :/

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miten pitkä sie olitkaan? Paljon painoit ennen dieettiä? Mitä syöt nyt?

171 tai oliko tarkkaan 170,8. Oli paino ennen 59. Syön kevyesti ja juon paljon, eikä edes enää nälkää niin hirveästi ole, ennen söin ihan kokoajan sen takia paino oli pysyvä 59-62.

Sulla ei ole mikään pitkä matka alipainoiseksi. Nytkin olet siellä normipainon alarajoilla.
Mikä pakkomielle sulla on laihduttaa? Jos kävisit säännöllisesti kuntosalilla, sekin olisi parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
171 tai oliko tarkkaan 170,8. Oli paino ennen 59. Syön kevyesti ja juon paljon, eikä edes enää nälkää niin hirveästi ole, ennen söin ihan kokoajan sen takia paino oli pysyvä 59-62.

Tuo 55kg on aika vähän tuohon pituuteen nähden. Jos siun mielestä kropassasi on jotain vikaa, niin ala jumppaamaan tms. Ei miusta noissa mitoissa tarvi laihduttaa yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

Tuo 55kg on aika vähän tuohon pituuteen nähden. Jos siun mielestä kropassasi on jotain vikaa, niin ala jumppaamaan tms. Ei miusta noissa mitoissa tarvi laihduttaa yhtään.

jumpaan kans, katsotaan mitä saan kesäks, ainakin kun paino oli joskus 49 niin oli hyvää näköinen, vatsa oli kuin lauta, mut ei yhtään anoreksikon näköinen, nyt riitä 52 ei varma ale halua mennä, kevällä vielä aloitan kova liikunta