nyt tsempatkaa mua! pitäis hillitä painonnousua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
mulla on viikkoja nyt 31+2 ja painoa tullut jo 16 kiloa, pitäis saada hillittyä sitä, mutta itsekuri on olematon.
tsempatkaas mua, ja antakaa oikeesti toimivia vinkkejä millä korvaan syömisen.

No, mulla on tullu molemmilla kerroilla 30 kiloo, mut ne on myös lähteny puolenvuoden sisällä.Ihan sama mitä söin, nestettä kerty tolkuttomia määriä. Nyt kolmosta oottaessa tullu vasta 1kg, neljännellä kuulla mennään, mutta eiköhän sitä vielä uusiin ulottuvuuksiin paisuta :D
Tsemppiä sulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no kun mä rakastan pastaa, missä on oikein paljon juustoo, grilliruoka, karkit....
millä vähemmän lihottavalla nuo korvais?

Ei ole vähemmän lihottavaa pastaa tai juusotoa. Teet pastaa harvoin ja silloin laitat lautaselle pienen annoksen enemmän salattia ja lisää et ota.

Grillaa kasviksia, maissia, kanaa, kunnon lihaa. Älä makkaraa. Pidä annokset pieninä, syö paljon salaattia. Älä käytä valmiiksi marinoiutuja lihoja, valmismarinadeissa paljon sokeria.

mulla on muuten raskausaikana ollu aina himoja tomaattikeittoon, sehän se olis sullekin hyvä :D
koita päättää et vaan kerran-kaks viikossa saa "herkutella" ja syödä ns. mitä sattuu ja muuten pidät kuria syömiseen...mulla ei ainakaan totaalikieltäytyminen toimi lainkaan!

Uusimmat

Yhteistyössä