Nyt tulee kunnon vuodatus (BB- Justiinasta ja Kätlinistä) ja tyypilliseen tapaani pitkästi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä en katso kuin tiputukset ja välillä viikonloppuisin tuota ohjelmaa. Sitäkin aktiivisemmin seuraan BB:n sivuilta tapahtumia. Voi olla siis että mielikuvani ei vastaa todellisuutta, mutta siitäkin huolimatta tuo Justiina-Sami-Kätlin kolmiodraama on pyörinyt paljonkin mielessäni.

Mulla oli NIIN paha mieli Kätlinin puolesta. Jotenkin Justiina vaikuttaa sangen pahansuovalta ihmiseltä ja jopa tuo Samin pokaaminen täysin laskelmoidulta teolta. Kertoo mun mielestäni myös paljon ihmisestä jos ei osaa yhtään kunnioittaa sitä että jonkinnäköinen pari oli jo muodostunut Kätlinistä ja Samista. Ainakin minulla ja ystäväpiirilläni on selvät säännöt: toisten miehiin ei kosketa. Ja vaikka olisi vaan läheinen ystävä jonkun miehen kanssa (kuten Kätlin ja Sami), niin silloinkin kyllä selvitetään tilanne ja kysytään haittaako jos lähtee pokailemaan.

No juu, oikeesti mua oikein ärsytti se että Justiina pääsi hiertämään Samin ja Kätlinin välit. Ja lukemani mukaan nauroi vaan paskaisesti kun Kätlin vaihtoi nukkumapaikkaansa jne. Hemmetin kettumaista toimintaa mielestäni ja väkisinkin tuli mieleen että pilkka oli kohdistettu just Kätliniin. Piti saada ns. selätetyksi se porukan kaunotar ja pönkittää sillä omaa egoa tai jotain.

Mutta kuten tiedetään: loppu hyvin, kaikki hyvin. Ja jos en Kätlinistä tiennyt aiemmin että tykkäänkö vaiko enkö, niin nyt kyllä tykkään totisesti! Hän toimi mielestäni JUST täydellisesti. Ei lähtenyt huutamaan ja räyhäämään, eikä lähtenyt syyttelemään Justiinaa mistään jne. Oli juu kylmä Samia kohtaan, mutta lähinnä tyyliin "Sami on mulle ilmaa", joka mielestäni oli ehdottomasti se tyylikkäin tapa toimia. Ja haa, Justiina saikin sitten hemmetisti nenilleen kun SAMI nöyränä kompuroi pyytämään Kätliniltä anteeksi ja kertoi miten hän tarvitseekaan toista. Loppuhuipennus oli tietty se kun iso paha noita (=Justiina) lähti sviittiin...yksin.

Joo, ei varmaan pitäis ottaa niin tosissaan jotain telkkariohjelmaa. Jostain syystä vaan eläydyin tuohon "draamaan" ihan kympillä ja helkkari miten hienosti Kätlin pärjäsikään. Siinäpä tosiaan sai kuin saikin paha palkkansa, ja vieläpä tyylillä :).

Hyvä Kätlin, huippumimmi!!!! :D

En jaksanut lukea kyllä koko vuodatusta, mutta...
Mä tykkään kyllä Kätlinistä. Mun mielestä se oikeesti on aito, vaikka BB:läiset väittää muuta.
Mutta: itsehän se ei juurikaan tehnyt elettä lähentyäkseen Samin kanssa. Sami yritti moneen kertaan. Kätlin ei. Joten turha itkeä menetettyä tavaraa, kun aikoinaan ei osannut pitää sitä hyvänä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mä tykkään kyllä Kätlinistä. Mun mielestä se oikeesti on aito, vaikka BB:läiset väittää muuta.
Mutta: itsehän se ei juurikaan tehnyt elettä lähentyäkseen Samin kanssa. Sami yritti moneen kertaan. Kätlin ei. Joten turha itkeä menetettyä tavaraa, kun aikoinaan ei osannut pitää sitä hyvänä.

Hei, ei kätlin oo sellanen tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elä ota sitä vakavasti. (En kyllä olis susta uskonut, yhdestä palstan järkevimmistä ihmisistä, että seuraat tota roskaa).

No en ota, yleensä :D. Ja pakko tuottaa pettymys: mä rrrrakastan katsella kaikkea hömppää telkkarista. Lempiohjelmani on niinkin fiksu, filmaattinen ja sivistävä kuin Huippumalli Haussa :D. Niin ja äsken just katsottiin esikoisen kanssa Suomen Unelmien poikamies. On nautinnollista heittää aivot narikkaan ja katsella jotain täysin tyhjänpäiväistä telkkarista :)

En oo kyl ihan varma siitä, että onko kätlin ihan niin viaton kuin minkä vaikutelman antaa. Tulee nimittäin cheryl ja hänen suosionsa mieleen. Olisko ottanut mallia ja vain jättänyt ne huonot puolet pois. Kun minusta kätlinin käyttäytyminen on muuttunut talossa ollessa aina vain sellaiseksi minkä ajattelee miellyttävän muita ja katsojia. Että jos osaakin vain pelata tosi hyvin tuota peliä. Tiedä häntä.... Onhan sekin meriittiä.

MInusta sami ja kätlin ei ollut pari, jos ovat kerta vain ystäviä niin miksi sami ja justiina ei voisi olla yhdessä. Ehkä justiina on ikävä ihminen tai ehkä hän näkee kätlinin läpi.

Hyvin kirjoitit, olen samaa mieltä!

Lisäksi Justiina tiesi etukäteen Kätlinistä ja Samista, kun meni taloon myöhemmin. Muistaakseni Justiinan inhokki oli Kätlin ja haukkui hänet ennen taloon menoa.

Mä taas en ymmärrä yhtään Kätlinin logiikkaa tossa jutussa. Se on ollut Samin kanssa VAAN kaveri, sitä hän on sanonut ja painottanut. Ja Justiina taas sanoi jo ennen taloon tuloaan, että Sami on lemppari ja "ykköstyyppi". Ja koska Kätlin ja Sami EI ole ollut mikään pari, niin en näe mitään syytä Kätlinin möksähdykseen. Ne on ollut Samin kanssa läheisiä joo, mutta vain ja ainoastaan kavereita. Ei hän ole antanut Samille minkäänlaista signaalia että olisi kiinnostunut tms. Joten.. ihan turhaa. :D

Se Justiina oikein nautti siitä tilanteesta, kun sai loukattua kätliniä. Sehän sanoi päiväkirjahuoneessa ettei paljon kiinnosta mitä kätlin ajattelee. Juu ei, ku on niin kade kun Kätlin on kaunis ja hyväkroppainen. Ja vielä luonnekin hyvä, toisinkuin Justiinalla, joka pilannut kroppansa rumilla tatuoinneilla ja ei se kroppa muutenkaan hyvä ole. Mutta jos olisi edes sisäisesti kaunis, mutta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mutta kuten tiedetään: loppu hyvin, kaikki hyvin. Ja jos en Kätlinistä tiennyt aiemmin että tykkäänkö vaiko enkö, niin nyt kyllä tykkään totisesti! Hän toimi mielestäni JUST täydellisesti. Ei lähtenyt huutamaan ja räyhäämään, eikä lähtenyt syyttelemään Justiinaa mistään jne. Oli juu kylmä Samia kohtaan, mutta lähinnä tyyliin "Sami on mulle ilmaa", joka mielestäni oli ehdottomasti se tyylikkäin tapa toimia. Ja haa, Justiina saikin sitten hemmetisti nenilleen kun SAMI nöyränä kompuroi pyytämään Kätliniltä anteeksi ja kertoi miten hän tarvitseekaan toista. Loppuhuipennus oli tietty se kun iso paha noita (=Justiina) lähti sviittiin...yksin.

Mut toi herättää vielä vain enemmän epäilyksiä, että kätlin pelaa peliä tosi hyvin, koska ei tuollainen reaktio oikeasti ole oikein normaalia. Mutta se on järkevää, katsojat eivät ala vihata vaan saa sympatiapisteita, kun on marttyyri ja kaikki talossa vain säälii. JOs olis nostanut melun niin hän olisi ärsyttänyt muita ja katsojia paljon enemmän. Älykäs likka taitaa olla ja hyvä filmaamaan.

Miksi ei hyvä näyttelijäkin ja peluri voisi voittaa. Tosin itse soisin esa a:n voittavan, hän on fiksu ja hauska, niinkuin vain erittäin älykäs ihminen voi olla :)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Kuten mä jo tuossa pitkässä vuodatuksessani kirjoitin, niin mä en katso kuin pudotukset ja satunnaisesti viikonloppuisin kyseistä ohjelmaa. Luen tapahtumista sitäkin enemmän ja mulle tosiaan jäi semmoinen mielikuva että just Justiina pyöri Samin ympärillä liehittelemässä sitä. Ja tunki sinne paljuunkin Samin kanssa.

Ja Kätlin taas toimi mun mielestäni tässäkin asiassa fiksusti. Kertoi että jos Justiinan ja Samin välille kehkeytyy jotain, niin hän väistyy. Ja myönsi että olis ollut epäreilua olla mustasukkainen kun kuitenkin on "vain" Samin ystävä.

Mutta edelleen: vaikka Sami ja Kätlin on vaan ystäviä, niin mielestäni hyvä ja reilu ihminen olis kysynyt Kätliniltä että onko hänestä okei jos Justiina lähtee Samia pokailemaan. Ihan vaan varmuuden vuoksikin ja muutenkin.

Jaa, mun mielestä se oli Sami joka mokasi. Jos hänellä oli syviä tunteita Kätliniä kohtaan, niin miksi ihmeessä riskeerata ne "kännipanon" vuoksi? Käyttäytyi törkeästi. Lisäksi törkeyttä lisäsi selittely ja tapahtuman mitätöinti, sitähän ne naiset haluaa kuulla, mutta kyllä se on ihan herran alapää itse joka on määrännyt tahdin... Justiinalla ei kai ole mitään sitoumuksia minnekään, Samilla ilmeisesti oli, koska oli niin hädissään tapahtuman jälkeen.
On aika tyypillistä naisilta syyttää naista, vaikka todellinen törkimys olisikin mies.

Muistetaanhan, ettei kätlin ja justiina ole ystäviä, he ovat tuntemattomia, jotka on vain tungettu samaan taloon. Samoin on laita kätlinin ja samin kanssa, talossa on vain pakko olla jonkun kanssa, jos ei haluu olla yksin.

samoilla linjoilla olen ap:n kanssa.
Mä olen tykännyt Kätlinistä alusta asti ja tullut siihen tulokseen, että hänen panettelijat talossa ovat vaan kateellisia. Vaikka kieltämättä olen miettinyt myös sitä, että onko Kätlin niin aito miltä vaikuttaa. Jotenkin jäi korviin se, kun Esa J. häätönsä jälkeen kertoi kaverinsa sanoneen, että koostelähetyksistä saa aivan eri kuvan kuin 24/7:ta... ja mä en siis katso kuin koosteet. Justiina on aivan hirveä, toivottavasti se lähtee pian!