S
saan
Vieras
Mitä mieltä olette näistä vakioilmoituksista yhdynnässä vähän ennen laukeamista ja orgasmia? Minua itseäni häiritsee ja saattaa viedä parhaan tunnelman se, että mies ilmoittaa ""nyt tulee"". Tahtoisin nauttia loppuun saakka ja tuntea itse, milloin mies laukeaa. Joskus syvässä orgastisessa huumassa saattaa aivan säikähtää ilmoitusta. Olisi ihanampaa viedä tunnelma loppuun. Miehen huokailu, ääntely tai pehmeät, hellittelevät sanat tuntuvat ainakin itsestäni paremmalta.
En myöskään itse koe tarpeellisena ilmoittaa orgasmista: ""nyt mä saan, tulee!"" Sanat takertuvat helposti kurkkuun. Joissakin paneskelutilanteissa, jossa ei oikeasti ole mukana, saattaisin jutella. Kun keskittyy seksin fyysisiin tuntemuksiin ja tunnelmaan, on vaikea ajatella.
En myöskään itse koe tarpeellisena ilmoittaa orgasmista: ""nyt mä saan, tulee!"" Sanat takertuvat helposti kurkkuun. Joissakin paneskelutilanteissa, jossa ei oikeasti ole mukana, saattaisin jutella. Kun keskittyy seksin fyysisiin tuntemuksiin ja tunnelmaan, on vaikea ajatella.