Nyt tuli herkkis olo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vattihattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vattihattu

Aktiivinen jäsen
30.11.2005
1 449
0
36
:snotty: Tuol yhdes ketjus oli linkki kuuntelemaan sitä finlandersin oikeesti-kappaletta.....no tietysti kuuntelin ja ah, kun veti herkäks :whistle: liekö jonkinsortin osuutta raskaushormooneilla, mut tuli vaan mieleen, miten hyvin asiat on - esikoinen täytti hiljattain "jo" kaksi, naimisiin mentiin viime syksynä, toinen on tulossa loppuvuodesta, ensimmäistä omaa kotia rempataan valmistuvaksi kesän lopulla ja niin edelleen. Eipä tässä ihmeempiä tarvita, että tämä mamma herkistyy :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Ihana lukea kun joku kirjottaa kuinka tyytyväinen on ja että elämä hymyilee :hug: Tälläsiä juttuja sais olla enempi, tulee itellekin hyvä mieli :D

Ootellaan nyt kaikessa rauhassa, kyllä tämänkin avauksen joku vielä kotvan kuluttua teilaa :whistle: :D
 

Yhteistyössä