:snotty: Tuol yhdes ketjus oli linkki kuuntelemaan sitä finlandersin oikeesti-kappaletta.....no tietysti kuuntelin ja ah, kun veti herkäks
liekö jonkinsortin osuutta raskaushormooneilla, mut tuli vaan mieleen, miten hyvin asiat on - esikoinen täytti hiljattain "jo" kaksi, naimisiin mentiin viime syksynä, toinen on tulossa loppuvuodesta, ensimmäistä omaa kotia rempataan valmistuvaksi kesän lopulla ja niin edelleen. Eipä tässä ihmeempiä tarvita, että tämä mamma herkistyy :heart: