nyt tuli lopullinen piste palstailulle, lopetan koko touhun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!!

Vieras
aloitukset jää spämmifiltteriin, vastaukset jää melkein aina, koskaan en ole nähnyt enään niitä ketjuja et ne olis ilmestyny. eihän tässä ole mitään järkeä, eikä modet vastaa (tai ylläpito arkisin).

antaa olla. kirjautua en oo jaksanu enään aikoihin ja maku meni jo uudistuksen myötä, tää oli vaan viimenen pisara.

että heippa vaan kaikille!! : /

t.entinen vakkari

Spämmistä vapautetut aloitukset/vaastaukset tulevat kyllä tänne vähän viiveellä, mutta aikajärjestyksessä. Eli se ei ilmesty heti etusivulle vaan saattaa tupsahtaa 2-3 sivuillekin. Mä olen joskus niitä nostellut sitten, mutta se vie oikeasti aikaa ensin etsiä ja nostella niitä kaikkia.

[QUOTE="Vakkari harmaana";23381497]Kyllä menee.[/QUOTE]

Jaa, mulla ei oo koskaan mennyt yksikään viesti tai aloitus minnekään filttereihin. Vaikka ehkä joskus pitäisi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23381532:
Spämmistä vapautetut aloitukset/vaastaukset tulevat kyllä tänne vähän viiveellä, mutta aikajärjestyksessä. Eli se ei ilmesty heti etusivulle vaan saattaa tupsahtaa 2-3 sivuillekin. Mä olen joskus niitä nostellut sitten, mutta se vie oikeasti aikaa ensin etsiä ja nostella niitä kaikkia.

että jatkuvasti pitää selata n.10 sivua joko olis alotus tullu :D

aloitukseni ei vieläkään ole ilmestynyt vaikka aikaa siitä on JO yli puolituntia. enempiä en kerkiä "odottelemaan" josko ennen yötä ilmestyis.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23381743:
Johtunee siitä, ettei siellä ole varmaan kukaan modeista kerennyt käymään nyt puolentunnin sisään?

mode on tiennyt nyt tunnin ainakin ett siel odottaa viestejä. ja silti niitä ei tule.

antaa olla.

mode on tiennyt nyt tunnin ainakin ett siel odottaa viestejä. ja silti niitä ei tule.

antaa olla.

Nyt tällä modella on iltapuurot ja iltapesut, sitten tämä mode laittaa iltapalaa itselleen, siivoilee keittiön, keräilee lelut koreihin, avaa sängyn valmiiksi jne jne. Sitten saatan istahtaa koneen ääreen ja avata modepaneelin kautta spämmifiltterin, ellei joku toinen ole tuossa vaiheessa niin tehnyt. :)

Yhteistyössä