pakko purkaa jonnekkin.
eli ei olla äidin aknssa oltu 2,5vuoteen missään tekemisisssä.
mm. alkoholiongelman takia ja äiti esti mua näkemästä isää,valehteli viranomaiislle etten halunnut nähdä isää ja läpäläpä.
juu tästä olen edelleen katlera ja se ottaa mua kuulaan joka ikinen päivä.
isä sitten kuoli vuosi sen jälkeen haimasyöpään kun tavattiin uudestaan.
otin isään siis yhteyttä heti kun muutin kotoa pois.
en uskaltanut ottaa salaa yhetyttä isään kun pelkäsin äidin reaktioita,käytti kotona väkivaltaa,niin henkistä kun fyysistäkin rangaistuksena.
olen pitkään miettinyt että äiti on henkisesti sairas.
Äidillä on ollut jo parikymmpisestä asti paksunsuolensyöpä,vaiko chronin tauti (en tiedä onko sama asia)
Nyt kuulema taas meikussa sisällä ja vettä punkteerattu keuhkoista.
tätini oli ottanu veljeen yhteyttä (ei jostain syystä soittanut mulle)
huomenna saa tietää onko viimehetket käsillä.
tässä nyt vaan pähkäilen että pitäiskö mun mennä sinne sairaalaan jos tilanne on oikeesti vakava,eihän se tarkoita kaiken anteeksi antamista ja unohtamista,eihän?
ja mitä sanon äidille?ei meillä ole mitään puhuttavaa..oma lapsenlapsikaan ei ole kiinnostanut häntä pätkääkään.
yski kännissä (huomaa kirjoituksesta) kirjoitettu kirje on tipahtanut postiluukusta koko aikana,ei puhelinsoittoa tai muuta.
mä en todellakaan tiedä mitä teen
eli ei olla äidin aknssa oltu 2,5vuoteen missään tekemisisssä.
mm. alkoholiongelman takia ja äiti esti mua näkemästä isää,valehteli viranomaiislle etten halunnut nähdä isää ja läpäläpä.
juu tästä olen edelleen katlera ja se ottaa mua kuulaan joka ikinen päivä.
isä sitten kuoli vuosi sen jälkeen haimasyöpään kun tavattiin uudestaan.
otin isään siis yhteyttä heti kun muutin kotoa pois.
en uskaltanut ottaa salaa yhetyttä isään kun pelkäsin äidin reaktioita,käytti kotona väkivaltaa,niin henkistä kun fyysistäkin rangaistuksena.
olen pitkään miettinyt että äiti on henkisesti sairas.
Äidillä on ollut jo parikymmpisestä asti paksunsuolensyöpä,vaiko chronin tauti (en tiedä onko sama asia)
Nyt kuulema taas meikussa sisällä ja vettä punkteerattu keuhkoista.
tätini oli ottanu veljeen yhteyttä (ei jostain syystä soittanut mulle)
huomenna saa tietää onko viimehetket käsillä.
tässä nyt vaan pähkäilen että pitäiskö mun mennä sinne sairaalaan jos tilanne on oikeesti vakava,eihän se tarkoita kaiken anteeksi antamista ja unohtamista,eihän?
ja mitä sanon äidille?ei meillä ole mitään puhuttavaa..oma lapsenlapsikaan ei ole kiinnostanut häntä pätkääkään.
yski kännissä (huomaa kirjoituksesta) kirjoitettu kirje on tipahtanut postiluukusta koko aikana,ei puhelinsoittoa tai muuta.
mä en todellakaan tiedä mitä teen