nyt tuo perkele viimesen tempun teki.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa vakkari

Vieras
Lähdin kaverini kanssa lenkille ja istahdin hetken lenkin jälkeen hänen luonaan. Mies jäi tytön kanssa kotiin - lähtiessäni katsoin että on tainnut mies pari olutta ottaa... Noh, tulin kotiin ja kuulin eteiseen tytön lohduttoman itkun. Menin sisälle ja löysin tytön itkemästä isänsä viereltä, isä oli sammunut ja tyttö itki kun isi ei herännyt pyllyn pesuun :( Voi että sydäntä särki ja meinas hermot mennä. Pakkasin vähän kamoja ja lähdettiin mummolaan - ja täällä ollaan...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa vakkari:
Lähdin kaverini kanssa lenkille ja istahdin hetken lenkin jälkeen hänen luonaan. Mies jäi tytön kanssa kotiin - lähtiessäni katsoin että on tainnut mies pari olutta ottaa... Noh, tulin kotiin ja kuulin eteiseen tytön lohduttoman itkun. Menin sisälle ja löysin tytön itkemästä isänsä viereltä, isä oli sammunut ja tyttö itki kun isi ei herännyt pyllyn pesuun :( Voi että sydäntä särki ja meinas hermot mennä. Pakkasin vähän kamoja ja lähdettiin mummolaan - ja täällä ollaan...

Tekis mieli sanoa, että jätä se sika. No mutta, todella vastuutonta käytöstä mieheltä :(

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Pyllyn pesuun? Yöllä?
No mutta...sikamaisesti tehty..keskustelu varmaan ois paikallaan..

Jos oli tullut kakat. Mitä ihmeellistä siinä on?

kyllä minä ainakin vaihdan heti jos yöllä kakat, en vois kuvitella et jättäsin aamuun peppua hautomaan =)

Juu toki minäkin myös yöllä vaihdan jos on kakat tullu =)
Mutta edelleen tuon iän takia ihmettelin..

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Voi ei :o
Mä olisin ihan raivona!

(eikä tosin liity tähän millään lailla, mut käyttääkö tosiaan 3,5 vuotias vaippoja?

Kyllä jotkut käyttää. Meidän poika oli 3v 10kk kun oppi kuivaksi. Terve lapsi, mutta lastenkoti tausta oli meillä yksi syy

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Pyllyn pesuun? Yöllä?
No mutta...sikamaisesti tehty..keskustelu varmaan ois paikallaan..

Jos oli tullut kakat. Mitä ihmeellistä siinä on?

kyllä minä ainakin vaihdan heti jos yöllä kakat, en vois kuvitella et jättäsin aamuun peppua hautomaan =)

Juu toki minäkin myös yöllä vaihdan jos on kakat tullu =)
Mutta edelleen tuon iän takia ihmettelin..

niijuu, mun poika on 2v3kk =)
kotona päivät melkein aina ilman vaippaa, yöllä on vaippa aina

Yhteistyössä