Ä
äityli ei ajksa kirjautua
Vieras
Hain laitoshuoltajan tutkintoon tähtäävään koulutukseen,joka alkaa nyt elokuun puolivälissä.Laitoin virkailijan kehoituksesta hyvät perustelut..Olen ollut 6v.kotiäitinä ja minulla vain yo-tutkinto..Olin aika varma,että pääsen haastatteluun asti,koska osoitin olevani erittäin motivoitunut ja soittelinkin vielä kouluttajalle ja kyselin infoa haastatteluajoista jne.Olin jo mielessäni sinne koulutukseen menossa..Sitten ihmettelin,kun ei edes sitä haastattelukutsua tullut..Tänään oli työkkäristä soitettu,en ollut puh.äärellä silloin.Soitin sitten omalle virkailijalle,kun ko.numero ei vastannut ja siinä sitten ihmeteltiin,kun en jatkoon päässyt koulutushommassa,virkailija sanoi,että tämä joka asiasta päätti oli hälle kertonut syyksi sen,että kun olen niin nuori ja ylioppilas niin mahdolisuuksia on vielä niin laajasti vaikka mihin(siis ikää 29v.,ei ammatill.koulutusta eikä työkokemusta ja 6v.olen ollut kotiäitinä) Okei.Huomenna sitten soittaa tämä,joka oli yrittänyt tänään tavoitella ja mietittiin virkailijan kanssa,että mistähän asiasta mahtaa soitella tämä henkilö,joka vastaa kursseista.
Tänään sitten myöhemmin hain postista työkkärin päätöksen,jossa perusteluina sille,ettei minulle tarjota koulutuspaikkaa on:Koska olette alle vaaditun ikärajan(alle 20v)
Työkkäri siis on katsonut ikäni väärin(olen synt.v.-79 ja numerot olivat oikein hakemuksessa,koska pohja tuli suoraan työkkärin tiedoista)ja ilmeisesti tämän takia jäin valitsematta minulle tärkeään koulutukseen.
Huomenna työkkäri saa kuulla kunniansa!YHTÄÄN virhettä ei saa tehdä sinne päin tai rapsahtaa karenssia tms.ja itse saavat tehdä mitä vain..
Tänään sitten myöhemmin hain postista työkkärin päätöksen,jossa perusteluina sille,ettei minulle tarjota koulutuspaikkaa on:Koska olette alle vaaditun ikärajan(alle 20v)
Työkkäri siis on katsonut ikäni väärin(olen synt.v.-79 ja numerot olivat oikein hakemuksessa,koska pohja tuli suoraan työkkärin tiedoista)ja ilmeisesti tämän takia jäin valitsematta minulle tärkeään koulutukseen.
Huomenna työkkäri saa kuulla kunniansa!YHTÄÄN virhettä ei saa tehdä sinne päin tai rapsahtaa karenssia tms.ja itse saavat tehdä mitä vain..