Nyt v.tuttaa... huutonetistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansu-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minuakin ketuttais tommonen..Huutiksen säännöissähän lukee ettei saa toisaalla myydä. Itse teen niin että laitan esim.tänne huutislinkin, että sinne huutamaan sitten..

Ja ottais kyllä päähän jos olisin ostamassa jotain ja myyjä sanoiskin että sori tää onkin jo myyty :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selkeästihän tuossa lukee, että jos pistät tuotteen huutonettiin myyntiin, et saa sitä samanaikaisesti muualla myydä. Etkö osaa lukea??

Siinä lukee Ilmoittaessaan kohteen Huuto.netiin, käyttäjä sitoutuu myymään tuotteen siitä eniten tarjonneelle henkilölle, mikäli käyttäjän kohteelleen mahdollisesti asettama hintavaraus on ylittynyt, tai mikäli hintavarausta ei ole asetettu ollenkaan. Tämä sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi myydä samanaikaisesti toista kautta.

Eli voi myydä muualla JOS ei ole ostajaa huutonetissä. Mut jos ostaja on niin sillon EI VOI myydä muualla.

Mä annan tein kinata keskenänne, en jaksa päätäni vaivata tolla et saisko noin oikeesti tehä... nyppii vaan tosiaan kun [/b]myydään tuotetta mikä ei ole enää edes myynnissä!

Ja se miks tää mua ehkä nyppii näinkin paljon on et mul kävi viimeks niin et olin menos yksii rattaita ostamaan niin myyjä ilmotti puol tuntia ennen sovittuja treffejä et ne rattaat onkin jo myyty!

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Tämä sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi myydä samanaikaisesti toista kautta. mitäs champion tuohon sanoo, suoraan sun viestistä kopsattu

Sanoo TAAS tämän saman,

Eli voi myydä muualla JOS ei ole ostajaa huutonetissä. Mut jos ostaja on niin sillon EI VOI myydä muualla. Ei kukaan voi myydä samaa tuotetta kahta kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mä annan tein kinata keskenänne, en jaksa päätäni vaivata tolla et saisko noin oikeesti tehä... nyppii vaan tosiaan kun [/b]myydään tuotetta mikä ei ole enää edes myynnissä!

ne rattaat oli näköjään osta heti kaupalla, jospa hän ei tienyt että niihin oli tullut huuto?

muoks. johan on paksua!

saako huutonetissä olevia tuotteita "mainostaa" kaksplussan palstalla? jos ilmoituksessa selvästi lukee että tuote on myytävänä huuto.netissä?

up
En tiedä saako mut ton mä viel hyväksyisin, tosin tuol myyntipalstalla ottaa päähän kun joku yrittää aina ystävällisesti alottaa huutispinon päivälle niin silti siel on joka toinen myynti-ilmotus linkki huutispinoon. Toki ymmärrän et haluu erottaa oman myynti-ilmotuksen niist muista mut...

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Tämä sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi myydä samanaikaisesti toista kautta. mitäs champion tuohon sanoo, suoraan sun viestistä kopsattu

Sanoo TAAS tämän saman,

Eli voi myydä muualla JOS ei ole ostajaa huutonetissä. Mut jos ostaja on niin sillon EI VOI myydä muualla. Ei kukaan voi myydä samaa tuotetta kahta kertaa.

Mistään ostajasta ja sen puutteesta ei kyllä tuossa sun itsesi laittamassa tekstissä puhuta, vaan siinä selkeästi sanotaan, että huutokaupattavaa tuotetta ei voi muualla myydä samaan aikaan. Eli kun sä laitat tuotteen myyntiin huuto.nettiin, et todellakaan voi sitä muuta kautta samaan aikaan myydä. Onko sulla oikeasti noin paljon vaikeuksia tuon luetun ymmärtämisen kanssa :o ??

Anteeksi nyt vaan, mutta oletko sinä Champion vain yksinkertaisesti tyhmä vai vaan niin hemmetin itsepäinen, ettet voi myöntää, että ihan selkeesti rikot sääntöjä.

Eihän VOI myydä samaa tuotetta kahdessa eripaikassa, jos ei ole kahta eri tuotetta!

Sanoo TAAS tämän saman,

Et voi myydä huutokaupattavaa tuotetta muualla. Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää?
Jos sulla on tavaraa myynnissä huutiksessa niin silloin ne on huutokaupattavana, oli siinä huutoja tai ei.

Kukin ymmärtää ton tekstin kuten haluaa :D Minä tavallani ja te tavallanne. Mut voin lohduttaa että kukaan ei ole vuokseni joutunut pettymään joten voitte huokasta helpotuksesta tai pilata päivänne ajattelemalla mun tekemiä juttuja :whistle:

Mut tää lähtee pihalle lasten kansa kun emme saa kuitenkaan toisiamme ymmärretyksi täällä niin turha kiistellä asiasta enempää ;) :wave:

Kukin ymmärtää ton tekstin kuten haluaa :D Minä tavallani ja te tavallanne. Mut voin lohduttaa että kukaan ei ole vuokseni joutunut pettymään joten voitte huokasta helpotuksesta tai pilata päivänne ajattelemalla mun tekemiä juttuja :whistle:

Mut tää lähtee pihalle lasten kansa kun emme saa kuitenkaan toisiamme ymmärretyksi täällä niin turha kiistellä asiasta enempää ;) :wave:

Joo ja sen voi vaan ymmärtää oikein ja väärin ja sä todellakin ymmärrät sen väärin, etkä ilmeisesti haluakaan ymmärtää sitä oikein. Itse pistät tekstin tänne, mutta et kuitenkaan itse tajua, että mitä siinä lukee. Mä kyllä nyt jo mietin, et ootko oikeasti noin yksinkertainen??

Mikä sun mielestä tässä alapuolella olevassa tekstissä on niin vaikea ymmärtää? Selkeästihän siinä sanotaan, ettei tuotetta saa muualla myydä, niin miten sä voit ymmärtää tuon tekstin niin, että sitä voisi myydä muualla samaanaikaan? En tajua, selitätkö!

sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi myydä samanaikaisesti toista kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:

Sanoo TAAS tämän saman,

Et voi myydä huutokaupattavaa tuotetta muualla. Mikä tuossa on niin vaikea ymmärtää?
Jos sulla on tavaraa myynnissä huutiksessa niin silloin ne on huutokaupattavana, oli siinä huutoja tai ei.

Entäs jos tuohon huutiskohteeseen tulee huuto, ja samaan aikaan joku kyselee siitä toisaalla? Tai jos sopii myyvänsä tuotteen esim.tämän sivun kautta eikä oo huomannut että on huutikseen tullut huuto?
Tuossa tilanteessahan rikkoo sääntöjä ja toiselle ostajaehdokkaalle on sanottava että tuote on jo myyty, ellei satu omistamaan kahta samanlaista tuotetta..

Selkeästihän tuossa lukee, että jos pistät tuotteen huutonettiin myyntiin, et saa sitä samanaikaisesti muualla myydä. Etkö osaa lukea??

Siinä lukee Ilmoittaessaan kohteen Huuto.netiin, käyttäjä sitoutuu myymään tuotteen siitä eniten tarjonneelle henkilölle, mikäli käyttäjän kohteelleen mahdollisesti asettama hintavaraus on ylittynyt, tai mikäli hintavarausta ei ole asetettu ollenkaan. Tämä sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi myydä samanaikaisesti toista kautta.

Eli voi myydä muualla JOS ei ole ostajaa huutonetissä. Mut jos ostaja on niin sillon EI VOI myydä muualla.

Olisin väittänyt myös ettei voi laittaa myyntiin muualle.
Mutta tossa tekstissä ei niin sanota.
Tekstiä on muutettu mun mielestä.. joskus aikasemmin kun ite huutikseen liityin niin oli selvä teksti "et siis voi laittaa kohdetta myyntiin muualle" tai tähän tyyliin eli oli suoraan kielletty.. näköjään ei ole enää kiellettyä mutta tietty huudon tullessa olet sen velvollinen myymään huutiksen kautta vaikkaikin olisit jonkun toisen kanssa sopinut mitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:

Sanoo TAAS tämän saman,

Entäs jos tuohon huutiskohteeseen tulee huuto, ja samaan aikaan joku kyselee siitä toisaalla? Tai jos sopii myyvänsä tuotteen esim.tämän sivun kautta eikä oo huomannut että on huutikseen tullut huuto?
Tuossa tilanteessahan rikkoo sääntöjä ja toiselle ostajaehdokkaalle on sanottava että tuote on jo myyty, ellei satu omistamaan kahta samanlaista tuotetta..

äääh.. taisin lukea holimattomasti.. en huomannu tota tummennettua osaa.. :headwall:

Heh pakko vastata vielä tähän.
Eli jos muin ymmärtämisessä on vikaa niin on kyllä muidenkin. Olen tämänkin JO KERTAALLEEN selittänyt että en myy tuotetta kahteen kertaan. Jos joku haluaa ostaa tuotteen tätä kautta niin suljen huudon ennen kun sen lupaan myydä ja jos on huutoja niin en edes pidä myynnissä muualla. Ekasta huudosta jo otan pois sen muualta myynnistä ja tämän kanssa ei ole ollut ongelmia. Kuvitelkaa mut niin epäreiluks kun haluatte mutta näin olen saanut tavaroita hyvin kaupaksi ilman että kukaan on pettynyt tai olen joutunut peruman kaupat. Ikävää että muut eivät osaa asioita näin hoitaa. Joka tapauksessa joku joutuu välillä pettymään jos esim. kaksplussalla on kaksi ostajaehdokasta niin toiselle vaan voi myydä ja pettymys tai ei niin tilanne on sama.

Sanoo TAAS tämän saman,

Niinpä niin, nimenomaan.
Jos on tavaraa myynnissä huutiksessa, silloin ne on huutokaupattavana.
Ja huutokaupattavaa tavaraa ei voi myydä samaan aikaa muualla.

Mun mielestä ihan yksinkertaista ja selvää tekstiä, ei sitä voi tulkita miten sattuu itselleen sopimaan.

no, jos vaikka löydät täältä ostajan mutta sulla on jo huutiksessa huutoja? ja onko se reilua että myyt täällä, joku haluaa ostaa ja sä ilmoitat sori möin jo huutiksessa

Eikä toi ole sen kummempi kun et ilmotan et sori myin jo täällä toiselle...

SÄ RIKOT JOKATAPUKSESSA HUUTIKSEN SÄÄNTÖJÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja anyway:
no, jos vaikka löydät täältä ostajan mutta sulla on jo huutiksessa huutoja? ja onko se reilua että myyt täällä, joku haluaa ostaa ja sä ilmoitat sori möin jo huutiksessa

Eikä toi ole sen kummempi kun et ilmotan et sori myin jo täällä toiselle...

SÄ RIKOT JOKATAPUKSESSA HUUTIKSEN SÄÄNTÖJÄ!

Voi niisk :'( Hyvä että te muut olette 100% rehellisiä... Ja paskat sanon minä :D

Heh pakko vastata vielä tähän.
Eli jos muin ymmärtämisessä on vikaa niin on kyllä muidenkin. Olen tämänkin JO KERTAALLEEN selittänyt että en myy tuotetta kahteen kertaan. Jos joku haluaa ostaa tuotteen tätä kautta niin suljen huudon ennen kun sen lupaan myydä ja jos on huutoja niin en edes pidä myynnissä muualla. Ekasta huudosta jo otan pois sen muualta myynnistä ja tämän kanssa ei ole ollut ongelmia. Kuvitelkaa mut niin epäreiluks kun haluatte mutta näin olen saanut tavaroita hyvin kaupaksi ilman että kukaan on pettynyt tai olen joutunut peruman kaupat. Ikävää että muut eivät osaa asioita näin hoitaa. Joka tapauksessa joku joutuu välillä pettymään jos esim. kaksplussalla on kaksi ostajaehdokasta niin toiselle vaan voi myydä ja pettymys tai ei niin tilanne on sama.

Kuvitellaan tällainen tilanne sitten vielä. Jos sulla on nyt se tuote myynnissä huutonetissä ja ilmesesti jossain muuallakin (vaikka niinkään ei saisi olla), niin mitä jos samaan aikaan joku tekee sen ensimmäisen huudon, kun olet sitä jollekin toiselle myymässä huutonetin ulkopuolella. Mitä sitten teet?

Yhteistyössä