O
opeksi
Vieras
Olen 42 v. Pääsin sisään yliopistoon lukemaan opettajaksi. Mulla menee tässä vähintään 4 v (tai 3-4 v), taskussa on pari approa. Olen tehnyt paljon (pari vuotta) opettajan sijaisuuksia, siis tiedän mihin oon menossa kyllä
. Viihdyn siellä koulumaailmassa ja opettajat ja rehtorit ovat kannustaneet hakeutumaan kunnolla alalle.
Opettajan työ oli vanha haave, mutta opiskelin sitten ihan muuta, jota oon tehnyt työkseni. Liittyy it-alaan... Ja kyllästynyt.Ja yhden työjutun kautta liuskahdin tänne opetuspuolelle ja sitten huomasin, että tykkään.
Olenko hullu, kun näin vanhana ryhdyin tähän? Mitä ajattelette?
Kun valmistun, olen kait jotain 46 v. Riiippuu toki paljonko teen töitä opiskelujen ohessa. Vielä kumminkin 20 v työelämää edessä (mikäli me joskus eläkettä saadaan).
Opettajan työ oli vanha haave, mutta opiskelin sitten ihan muuta, jota oon tehnyt työkseni. Liittyy it-alaan... Ja kyllästynyt.Ja yhden työjutun kautta liuskahdin tänne opetuspuolelle ja sitten huomasin, että tykkään.
Olenko hullu, kun näin vanhana ryhdyin tähän? Mitä ajattelette?
Kun valmistun, olen kait jotain 46 v. Riiippuu toki paljonko teen töitä opiskelujen ohessa. Vielä kumminkin 20 v työelämää edessä (mikäli me joskus eläkettä saadaan).