Nyt vatuttaa ja kympillä tuo Bona- ja Pilttikeräys=(((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääkkänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No just joo... \|O Pitihän se arvata, ettei tääkään mene putkeen... :headwall:
Jos vaan tulee joku palaute, ettei ole hyväksyttäviä merkkejä, niin soittaapi tämä(kin) mamma kuluttaja-asiamiehelle! Mä olen myös sitä mieltä, että tuo silkkaa huijausta, jos eivät missään ole ilmoittaneet, mitkä merkit käy ja mitkä ei!! Ja kun se ei tosiaan ole ostajan vika, jos kauppa myy "vääriä" purkkeja... *kele*, että nyt pistää vihaksi! Ilmankos niitä kirjoja ei ole näkynyt, vaikka pistin kanssa heti seuraavalla viikolla etiketit menemään, kun keräys alkoi... *tuhat kirosanaa* Olis sitten ollu kiva, että olis tuolla keräyssivuilla ollu vaikka kuvat niistä etiketeistä mitkä heille nyt sitten kelpaa!! No, onneksi meillä ei enää kauaa purkkiruokia syödä muutenkaan, niin saa kiertää koko lafkan tuotteet kaukaa.... :whistle: Niin no, eipä minunkaan elämä siihen kaadu, jos niitä kirjoja ei tulekaan, mutta vetuttaa silti, että niitä tuonne turhaan keräs eikä se postituskaan ollu ilmanen... :/

Semperiltä olen aina saanut keräilyjutut vaikka olenkin postittanut vanhempia etikettejä. Esim viimeisimpään postitin keltaisia etikettejä hedelmäpurkeista vaikka ne on jo jonkun aikaa olleen punaisia ne etiketit. Sain silti sen lusikan ja haarukan. Bonalle olen kerran postittanut kun olisin halunnut sen lego-kirahvin mutta sieltä tuli se kirja joka myös oli ihan kiva. En löytänyt kaapista yhtään piltin etikettiä jossa olisi se laiva, kaikissa oli pupuja. Luultavasti niillä saa sen kirjan, vai?

Mahtaako kuluttajasuojamitkälie näille tapauksille mitään, koska eihän varsinaisissa ostetuissa ja maksetuissa tuotteissa eli noissa ruoissa ole mitään ongelmaa vaan kyseessä on vaan kylkiäinen. Ja eikös siellä sivuilla sanota, että emme vastaa kadonneista lähetyksistä. Eli loppujen lopuksi millä todistat että olet koskaan sinne mitään lähettänytkään (jos et kirjattuna lähetä)? Tuli vaan mieleen tällaiset porsaanreiät..

Tää asia on nyt kauheesti häirinnyt minua.

Ostetaan kaikki purkit citymarketista missä näitä tuotteita menee paljon. Useesti on hyllyt melko tyhjiäkin aamuisin siellä.

Meillä on kaikissa pilttipurkeissa pupukuvat ja piltti-teksti lukee punaisella.

Tutkin sitten purkkeja ja etikettejä tosi tarkkaan.

Kansista huomasin 2 päivämäärää: 17.01.2001 ja 16.01.2009

Onko nämä nyt sitten uusilla etiketeillä vai vanhoilla????

Mä yritn surffata tuolla Nestle Bonan sivuilla ja Piltin sivuilla, mut en löytäny oikein mitään keräilyyn liittyvää. Vaan semmosen sivun missä oli niitten kirjojen kuvat, mut ei mitään keräilylappua tai ohjeita keräykseen. Enkä nähny kaupassakaan keräilylappusta :/ . Mistä niitä saa? Ja käykö siis sekä Piltin (ne mitkä käy) että Bonan etiketit sekasin?
Täytyy myöntää että pienet on nää kotiäidin ilot ja onneks joskus surutkin B) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:59 Miili kirjoitti:
Mä yritn surffata tuolla Nestle Bonan sivuilla ja Piltin sivuilla, mut en löytäny oikein mitään keräilyyn liittyvää. Vaan semmosen sivun missä oli niitten kirjojen kuvat, mut ei mitään keräilylappua tai ohjeita keräykseen. Enkä nähny kaupassakaan keräilylappusta :/ . Mistä niitä saa? Ja käykö siis sekä Piltin (ne mitkä käy) että Bonan etiketit sekasin?

Tein jo uuden avauksen,sain siis vastauksen heiltä. Tää ketju jo aika massiivinen... Sen lapun saa käsittääkseni vain tulostamalta babybonus-sivuilta, en ole kaupoissa niitä nähnyt.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:04 Pupu T kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:59 Miili kirjoitti:

Tein jo uuden avauksen,sain siis vastauksen heiltä. Tää ketju jo aika massiivinen... Sen lapun saa käsittääkseni vain tulostamalta babybonus-sivuilta, en ole kaupoissa niitä nähnyt.

Mulle se keräilylappu tuli postissa.

Ja tää hölmö luuli vaan Bonan purkkien etikettien kelpaavan ja Piltiltä vain vellin... Kaikki Piltti etiketit siis roskiin viskannu...

Mua kiinnostais kelpaavatko etiketit joissa piltti teksti punaisella vai ne joissa koko etiketti on saman värinen, vaiko molemmat? Sekä mihin sarjaan luokitellaan bonan alk. 15 kk ruoat, eivät ole 1,5v. mistä saa 10 pistettä mutta purkki on yhtä iso ja lukee myös junior. Etiketit ovat vain eri näköisiä ja tuo ikä kuukausi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:24 vieras kirjoitti:
Mua kiinnostais kelpaavatko etiketit joissa piltti teksti punaisella vai ne joissa koko etiketti on saman värinen, vaiko molemmat? Sekä mihin sarjaan luokitellaan bonan alk. 15 kk ruoat, eivät ole 1,5v. mistä saa 10 pistettä mutta purkki on yhtä iso ja lukee myös junior. Etiketit ovat vain eri näköisiä ja tuo ikä kuukausi.

tuolla oli pupu t:n aloittama ketju jossa luki et ne etiketit joissa teksti on punaisella kelpaa, ei ne jossa ikäkoodin mukaan tekstit (vai meniköhän väärin päin nyt?) no lue tuolta =)

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=773626

mäkin laitoin sinne 400 pisteen edestä etikettejä ja jos osa niistä ei nyt kelpaakaan :(

kävin laittamassa palautetta sekä piltin että nestle bonan sivuille,että tarkentaisivat tota merkkien kelpaavuutta,saa nähdä mitä vastaavat,jos vastaavat

Mä oon odotellu kans keräys-kirjoja. Ja luin kans jostain että kaikki etiketit ei kelpaa :o

MUTT OIKEESTI: TUOLLA NETTISIVUILLA EI LUE MITÄÄN SIITÄ ETTÄ TIETYT ETIKETIT EI KELPAIS. Siellähän on vaan maininta että bona tai Piltti etiketit ja kuinka paljon saa pisteitä ...

Mä tulen ainakin valittamaan, jos eivät kaikkia etikettejä hyväksy :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:17 zannu kirjoitti:
Mä oon odotellu kans keräys-kirjoja. Ja luin kans jostain että kaikki etiketit ei kelpaa :o

MUTT OIKEESTI: TUOLLA NETTISIVUILLA EI LUE MITÄÄN SIITÄ ETTÄ TIETYT ETIKETIT EI KELPAIS. Siellähän on vaan maininta että bona tai Piltti etiketit ja kuinka paljon saa pisteitä ...

Mä tulen ainakin valittamaan, jos eivät kaikkia etikettejä hyväksy :kieh:

niinpä,voisivat tarkentaa vähän noita sääntöjä,jos jotkut merkit ei kelpaa

miksei mulle oo tullut mitään kirjettä,kait ne sitten hyväksy kaikki etiketit :o
ei siinä tosin ollut vanhoja kuin 10 pisteen edestä,ehkä. täytyy nyt vaan odottaa,josko ne kirjat kuitenkin tulisi

Yhteistyössä