T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:57 Norsupäästäinen kirjoitti:Mitenköhän nuo Bonat? Kun mulla on etikettejä joissa lukee tekstit pienellä ja sellaisia joissa lukee isommalla? Käyköhän ne molemmat???
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:59 Miili kirjoitti:Mä yritn surffata tuolla Nestle Bonan sivuilla ja Piltin sivuilla, mut en löytäny oikein mitään keräilyyn liittyvää. Vaan semmosen sivun missä oli niitten kirjojen kuvat, mut ei mitään keräilylappua tai ohjeita keräykseen. Enkä nähny kaupassakaan keräilylappusta :/ . Mistä niitä saa? Ja käykö siis sekä Piltin (ne mitkä käy) että Bonan etiketit sekasin?
Täytyy myöntää että pienet on nää kotiäidin ilot ja onneks joskus surutkin B) .
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 13:04 Pupu T kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:59 Miili kirjoitti:Mä yritn surffata tuolla Nestle Bonan sivuilla ja Piltin sivuilla, mut en löytäny oikein mitään keräilyyn liittyvää. Vaan semmosen sivun missä oli niitten kirjojen kuvat, mut ei mitään keräilylappua tai ohjeita keräykseen. Enkä nähny kaupassakaan keräilylappusta :/ . Mistä niitä saa? Ja käykö siis sekä Piltin (ne mitkä käy) että Bonan etiketit sekasin?
Täytyy myöntää että pienet on nää kotiäidin ilot ja onneks joskus surutkin B) .
Tein jo uuden avauksen,sain siis vastauksen heiltä. Tää ketju jo aika massiivinen... Sen lapun saa käsittääkseni vain tulostamalta babybonus-sivuilta, en ole kaupoissa niitä nähnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 20:24 vieras kirjoitti:Mua kiinnostais kelpaavatko etiketit joissa piltti teksti punaisella vai ne joissa koko etiketti on saman värinen, vaiko molemmat? Sekä mihin sarjaan luokitellaan bonan alk. 15 kk ruoat, eivät ole 1,5v. mistä saa 10 pistettä mutta purkki on yhtä iso ja lukee myös junior. Etiketit ovat vain eri näköisiä ja tuo ikä kuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:17 zannu kirjoitti:Mä oon odotellu kans keräys-kirjoja. Ja luin kans jostain että kaikki etiketit ei kelpaa![]()
MUTT OIKEESTI: TUOLLA NETTISIVUILLA EI LUE MITÄÄN SIITÄ ETTÄ TIETYT ETIKETIT EI KELPAIS. Siellähän on vaan maininta että bona tai Piltti etiketit ja kuinka paljon saa pisteitä ...
Mä tulen ainakin valittamaan, jos eivät kaikkia etikettejä hyväksy :kieh: