Nyt vinkkejä, mihin hoitoon kosmetologilla?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kosmetologille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kosmetologille

Vieras
Hei, olen 28-vuotias nainen, jolla ollut hyvä iho lukuun ottamatta aknea. Nyt kuitenkin ihan muutaman kuukauden sisällä silmänympärysiholle on tullut erittäin näkyvät ilmerypyt ja ehkäpä pahimpana ovat hymyillessä kurttuun menevät posket. Mulla on hymykuopat, mutta nyt kuoppia ei ole vain, yksi vaan useita, useita useita pystysyyntaisia syviä ryppyjä, kun hymyilen. Iho on myös tosi kuiva, siinä tuntuu oikein sellaista röpelöä.

Tämä kaikki johtuu erittäin vaikeasta elämäntilanteesta, jota kesti melkein koko kulunut vuosi viime kesästä alkaen. Laihduin normaalipainoisesta usean kilon alipainon rajoille. Söin todella vähän, liikunta jäi. Yöunet jäivät lyhyeksi jne. Nyt olen saanut painon takaisin lähes entisiin mittoihin ja syön monipuolisesti.

Nyt mulla on tulossa kuukauden päästä tärkeä tapahtuma, jossa haluaisin olla vähän freesimmän näköinen. Millaiseen hoitoon mun kannattaisi mennä (kosmetologille)? onko kenelläkään kokemusta mesoterapiasta? Olisiko se hyvä vai pitäisikö ottaa joku kosteuttava hoito vai mitä? Olen hukassa :(

Lisäksi, jos joku haluaa suositella jotakin kosmeteologia/hoitolaa Espoossa tai lähellä Helsingin keskustaa, olisin tosi kiitollinen!

Yhteistyössä