nytkypylly

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelen

Vieras
tiedätkö miten tuon me&i:n laskutus menee?
jos en käy kutsuilla vaan tilaan netin kautta myyjältä?
mulla on yhden myyjän yhteystiedot, mietin pitääkö mun maksaa ennakkoon, saanko laskuun ja kuinka pitkä maksuaika, tai siis pitääkö maksaa heti kun saa tuotteet vai esim. 2vkoa?

nyt se menee siis niin, että tilaat myyjältä vaikka s-postilla, ne tulee sulle kotipostiin ja mukana lasku, jossa eräpäivä seuraavan kuun viimeinen päivä =) ja laskun voi sitten vielä jakaa vaikka 12 erään =) ja dunsin vaatteet on mieluummin reiluja!!

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
nyt se menee siis niin, että tilaat myyjältä vaikka s-postilla, ne tulee sulle kotipostiin ja mukana lasku, jossa eräpäivä seuraavan kuun viimeinen päivä =) ja laskun voi sitten vielä jakaa vaikka 12 erään =) ja dunsin vaatteet on mieluummin reiluja!!

hyvä tietää laskusta.

ja duns vaatteista. tilasin 113cm ja 93cm 116 sekä 98cm mekot. toivon ettei ole liian äkkiä liian pieniä. muut koot oli vaan jo loppu :(

noi on varmasti vielä tooosi reilunkin mittaiset mekot, en usko et on heti pienet =)

ja emännänlahjassa on nyt tosiaan vaihtoehto rahalle, eli se, että ottaa jonkun niistä tavaralahoista, siellä oli pyyhettä ja lakanaa ja jotain muutakin, riippuu siis vieraiden määrästä =)

noi on varmasti vielä tooosi reilunkin mittaiset mekot, en usko et on heti pienet =)

ja emännänlahjassa on nyt tosiaan vaihtoehto rahalle, eli se, että ottaa jonkun niistä tavaralahoista, siellä oli pyyhettä ja lakanaa ja jotain muutakin, riippuu siis vieraiden määrästä =)

Paljonko sulla oli vieraita?

Oliko se pususammakko-tunika kovin leveä? Mulla on kaks niin laihaa pikkutypyä, et ei viitsis kovin leveetä ostaa. Vanhempi ilmoitti suosikikseen sen ruskean sydäntunikan, kun päivällä netistä yhdessä ihasteltiin uutuuksia :D Kuulema kaikki oli niiiin ihania ja äiti ostaa mulle nää kaikki :whistle: :D

sekä ruskea sydäntunika että pupusammakkotunika ovat melkoja suoria, ei ollenkaan leveitä malliltaan! ja luottotiedoista en valitettavasti osaa sanoa mitään, kun ei ole kokemusta..

Kiitti! Osaa jo vähän miettiä nuita rahavarantojen suuntaamista, kun miettii ennakolta, mitä sitä mahdollisesti tilais. Mulla kutsut vasta 27.pvä.. Millään jaksais odottaa ja 4v. kans odottaa, milloin se vaatukutsutäti taas tulee :D

Yhteistyössä