Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei vuotanut kuin sen 2 päivää vähän veristä vuotoa ja sitte loppu. varmuuden vuoksi kuuri päällä vielä.
olisko äijä ollu niin kovakouranen ja uusintoja liikaa että paikat alko vuotamaankuurin ei pitäis kuitenkaan sikiöihin vaikuttaa yhtään, on turvallinen. nyt vielä 2 viikkoa jännitystä ja peukutusta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mitä vipeltäjiä??? Mäkin haluan, antakaa mullekin!
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mitä vipeltäjiä??? Mäkin haluan, antakaa mullekin!
cornish rexejä
juu, sie tarviitki eevin lisäksi sinne vielä muutaman vipeltäjän
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:...en mä kyllä tiiä, onko ne kissoja.
Mut kuulostaa kissoilta.
Ja kaikki mikä liittyy kissoihin, on kammottavaa.
Ne repii verhot.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:...en mä kyllä tiiä, onko ne kissoja.
Mut kuulostaa kissoilta.
Ne repii verhot.
juu kissoja ovat. ota fretti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:...en mä kyllä tiiä, onko ne kissoja.
Mut kuulostaa kissoilta.
Ne repii verhot.
Ne on pelottavia ja liian kissamaisia luonteeltaan (kuulemma, en oo uskaltanut tutustua yhteenkään yksilöön).
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:...en mä kyllä tiiä, onko ne kissoja.
Mut kuulostaa kissoilta.
Ne repii verhot.
Ne on pelottavia ja liian kissamaisia luonteeltaan (kuulemma, en oo uskaltanut tutustua yhteenkään yksilöön).
fretit on hauskoja. omistajalla pitää olla kyllä humööriä vaikka naapurustolle jakaa... fretti mänöö joka koloon...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:...en mä kyllä tiiä, onko ne kissoja.
Mut kuulostaa kissoilta.
Ne repii verhot.
fretit on hauskoja. omistajalla pitää olla kyllä humööriä vaikka naapurustolle jakaa... fretti mänöö joka koloon...![]()
Syökö ne ihmisiä?
Ne on oikeesti ihan hillittömän pelottavia.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Mä en ikinä ota frettiä. Kamala ketju. Alkaa puistattamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minipossut on kivoja :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minipossut on kivoja :heart:
Ketjun fiksuin lausahdus!
Mä haluaisin mustan miniporsaan, jolla ois pinkit bikinit ja lantiofarkut. Mut ei karvoja!
edit. enkä mä halua, että se kakkaa koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minipossut on kivoja :heart:
Mä haluaisin mustan miniporsaan, jolla ois pinkit bikinit ja lantiofarkut. Mut ei karvoja!
no mistäs se paska sitten ulos tulee?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:minipossut on kivoja :heart:
no mistäs se paska sitten ulos tulee?
![]()
Mä olisin mieluummin ajattelematta asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no mistäs se paska sitten ulos tulee?
![]()