:O olenko ainoa joka ottaa rintsikat yöksi pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiskä_

Jäsen
02.01.2011
157
0
16
facebookissa on sellainen muistiinpano homma missä kysytään että nukutko rintaliivit ylläsi,5 kavereistani on kirjoittanut että kyllä ja kun yhdeltä ystävältä kysyin tänään niin hänkin kuulemma nukkuu :O olenko siis jotenkin kummallinen??

Mä otin ennen pois, mutta kun rinnat kasvoivat, tarvitsevat öisinkin tukea eli on pehmeät kaarituettomat yöllä. En halua riippoja ja ilman liivejä nukkuminen riipauttaa isommat rinnat.

Et ole kummallinen. Ei ritsikat päällä kuulu nukkua. En nuku minäkään, en ole ikinä nukkunutkaan. Ihmettelin asiaa kerran ystävänä luona kun hän nukkui rintsikat päällä. Niiltä kai menny jotain ohi...

Mä nukun alasti, jos tarkenen. Jos en, laitan yökkärin, mutta en todellakaan alusvaatteita. Kauheeta, nehän kiristää!

En käytä kotona muutenkaan juurikaan rintsikoita...

Mulla on rintaliivit tasan tarkkaan "yleisillä paikoilla". En pidä edes ulkoillessa enää nykyään... Ja heti kun tuun esim kaupasta kotio niin ekaks liivit pois :D

Niin ja mulla on d-kupin rinnat...

En kyllä käytä pyjaman alla mitään alusvaatteita. Enkä ole huomioinut että kukaan tuttavanikaan pitäisi liivejä nukkuessaan. Ihmettelen sitäkin kun tuttavani pistää lapselle alushousut pyjaman alle, luulisi kiristävän.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;22918761:
facebookissa on sellainen muistiinpano homma missä kysytään että nukutko rintaliivit ylläsi,5 kavereistani on kirjoittanut että kyllä ja kun yhdeltä ystävältä kysyin tänään niin hänkin kuulemma nukkuu :O olenko siis jotenkin kummallinen??

Minä nukun pikkareilla. Illall suihkuun ja alusvaatteet pyykkiin. Nukkuuko joku tosissaan rintsikat päällä?!?! Nehän painaa ja hiertää, eikä ole hyvä rintasyöpääkin ajatellen...