Odotan neljättä lastani ja minulla on ollut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
outo raskausoire,kun minulla menee raskauden puolenvälin tietämillä kämmenet punaisiksi ja olkapäähän vihloo. Neuvolassa eivät ole mitään kertoneet kun olen asiasta sanonut ja nyt sitten luin netistä Helistin sivuilta että se voisi olla rannekanavaoireyhtymä.
Outoa miten neuvoloissa vähätellään jos kertoilee tai kyselee asioita mitkä huolettaa.
Olen valitellut alavatsakivuista ja kertonut että ollut jo ennen raskauttakin niin edelleen laittavat vaan kohdunkasvun piikkiin. En tiedä kait tässä on vaan kärsittävä..itse epäilen suolistovaivaa, mutta lääkäritkin toteaa vaan että suolistoperäinen kipu. Ihmettelen miksi ei tutkita asiaa kun kuitenkin vaivaa on.

[QUOTE="äiti";22507755]outo raskausoire,kun minulla menee raskauden puolenvälin tietämillä kämmenet punaisiksi ja olkapäähän vihloo. Neuvolassa eivät ole mitään kertoneet kun olen asiasta sanonut ja nyt sitten luin netistä Helistin sivuilta että se voisi olla rannekanavaoireyhtymä.
Outoa miten neuvoloissa vähätellään jos kertoilee tai kyselee asioita mitkä huolettaa.
Olen valitellut alavatsakivuista ja kertonut että ollut jo ennen raskauttakin niin edelleen laittavat vaan kohdunkasvun piikkiin. En tiedä kait tässä on vaan kärsittävä..itse epäilen suolistovaivaa, mutta lääkäritkin toteaa vaan että suolistoperäinen kipu. Ihmettelen miksi ei tutkita asiaa kun kuitenkin vaivaa on.[/QUOTE]

Anteeksi kaikille purkaukseni tänne,mutta kun terveyskeskus ei ota tosissaan.

joo mullakin oli sormet kamalan kipeet toisessa raskaudessa, ja just kai johtui tuosta rannekanavajutusta. Sille ei ilmeisesti tehdä mitään ennen synnytystä ja sittenkin odotetaan että se asia korjaantuis itsestään ennen kuin sille tehdään mitään.. mulla meni pois se vaiva sit synnytyksen jälkeen.

Se on sellasta se raskaus, kun kaikenlaista ihmekremppaa tulee.. ei pidä kuunnella itteensä ihan niin tarkkaan.

Yhteistyössä