odotan ovulaatiota - testasin sekä aconilla että advancella, toisessa on jo haalea viiva ja toisessa ei edes viivan paikkaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli siis aconin herkkyys on 40mIU/ml ja advancen 25mIU/ml. olen nyt muutaman päivän testannut. aconin testiviiva tummuu päivä päivältä (ei ole kuitenkaan vielä tullut positiivista tulosta, eli että testiviiva olisi yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva). advancessa taas ei näy testausaikana mitään. ei edes viivan paikkaa. vaikka se on herkempi. eikö tuon haalean viivan pitäisi ennemminkin siihen alkaa ilmestyä?!?! vai onko se sitten siinäkin mielessä herkempi, että näyttää vasta, kun pitoisuus oikeasti on yli tuon 25mIU:n ml:ssä??

jos kohta pamahtaa positiivinen aconista, mutta advance ei vieläkään näytä mitään, kumpaankohan sitä uskoisi?!?! aina ennen olen aconeita käyttänyt ja se on ovulaatiotuntemusten aikaan näyttänyt hormonipiikin, eli antanut positiivisen tuloksen. nyt kun tilasin niitä kotitestit.comista, ne olivat lopussa ja lähettivät sieltä mitään kysymättä minulle noita advanceja..

Yhteistyössä