Odotanko kaksosia vai mitä hemmettiä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pesco harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pesco harmaana

Vieras
Tämä on neljäs raskauteni. Ensimmäisestä raskaudesta tuloksena tuollainen vajaa 2v poika, ja kaksi edellistä meni kesken. Nyt olen taas raskaana, mutta jo ennen plussaa rintani olivat todella kipeät (edellisistä raskauksista aikaisintaan viikolla 6 tuntunut arkuutta), alavatsani on ihan pallo kokoajan, vaikka edes 5 viikkoa ei ole täynnä. Siis ihmettelen näiden oireiden suuruutta, kun tosiaan on niin alussa vasta tämä raskaus. Ensimmäistä kertaa koen myös pahoinvointia, oksettaa aamuisin, enkä muista raskauksista ole voinut lainkaan pahoin. Voisiko tämä viitata siihen, että kohdussa olisikin enemmän kuin vain yksi vesseli? Eikös silloin hormoonia tule nopeammin ja enemmän?

En tiedä onko tytöistä enempi pahoinvointia, mutta sellanen legendahan on ja mulla se on kyllä pitäny paikkaansa. Mulla oli kesken menneessä raskaudessa reilusti enempi pahoinvointia ja muita oireita kuin pojan syntymään johtaneessa. Vaikka tuo keskenmeno oli jo viikolla 6. Tyttöä odottaessa pahoinvointia oli melko lailla plussasta lähtien myös.

Jokatapauksessa, raskaudet n erilaisia. Tietty myös kaksosraskaus on mahdollinen.

Mitä useampi raskaus sen nopeammin seuraavissa kasvaa maha. Eli sulla kun on nyt 4 raskaus niin ihan normaalia jotta maha on nyt jo pököllä. Se ei silti pois sulje kaksosten mahdollisuutta mutta selittää mahan kasvun nyt ainakin :)

Minä ootan mun 6 lasta . ja Maha iso tosi iso pallo vasta v12 . Minäki luulen ootavani nytten kalsosia 8 tammikuuta ultra niin mäkee,,minulla 1 tyttö ja 4 poikaa, ku ootin tyttöä mulla oli Nää samat hirveet huono voinnit mut pää asia että lapsi lapsista tulee terveitä

Yhteistyössä