ODOTANKOHAN MINÄ? ONKO NÄMÄ RASKAUDEN OIREITA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
siis ajatelkaa, olen jo kaksi lasta synnyttänyt mutta en silti muista minkälaista se oli kun rupesin odottamaan. viimeisestä on 9kk (siis ku synnytin)
elikkäs marraskuussa oli varmaan viimeset menkat, sen jälkeen on pikku hiljaa tullut jotain oireita. pahoinvointia (ei tee mieli mitään syödä) tekee mieli vain tiettyjä ruokia(salaattia, leipää ja kaikea ei raskasta ruokaa), pissattaa.
minulla on myös alamahassa semmosia jänniä pistelyjä tjs..
jos tulee raskaaksi, lisääntyykö valkovuoto? ku minulla on tullu sitä jo jonkun aikaa välillä aika runsaastikkin, joskus semmosia iso limaklönttejä! XO
ne ei ole kyllä haissut mitenkään pahalle.. tänään minulla on ollut kokopäivän semmoista menkka kipumaista tunnetta alaselässä ja alamahassa. normaalistikkin maha on vähän enempi aran tuntoinen!! voiko tämä kaikki olla myös hormonihäiriöö koska imetän vielä jonkun verran nuorinta?
auttakaa minua ja kertokaa!!
ps. minulla ei ole mitään ehkäisyä.

ei ne vielä voi olla kovin säännölliset ku täys imettäny lasta 7kk ikäiseksi ja vielä jakunu imetys..
enneku menkat loppu ni ne oli jo sillonki miten sattuu..

Saattaahan nuo olla oireita. Sinuna pitäisin kyllä jalat maassa niin kauan että enteileekö tuo jomotus tulevia menkkoja, ja jos niitä ei kuulu, viikkoon pariin, tekisin sitten testin.

Itse kokenut varhaisen keskenmenon ja sen jälkeen odottanut testauksen kanssa.

Yhteistyössä