H
harmistunut
Vieras
Olin kyllä todella pettynyt tämänpäiväisiin virpojiin. Mitä ihmettä yli kymmenvuotiaat virpojat kulkevat kerjäämässä? Jos pääsiäinen on kerran niin mieluinen juhla jo isommaksi varttuneille lapsille, niin pitäisi sitten ainakin varautua kunnolla ja tehdä hienot vitsat annettaviksi. Hyvä, että jaksettiin loru lukea loppuun ja jo työnnettiin astiaa alle palkan saamikseksi, mutta vitsa "unohdettiin" antaa.
Teki mieli seurata lapsia kotiin ja pitää vanhemmille puhuttelu, kun pihasta kuului heti sen jälkeen kun sain oven kiinni, että: "Vittu me saatiin paljo!"
Toivottavasti ensi pääsiäisenä isompien lasten vanhemmat ovat hieman viisaampia. Minä en ainakaan enää anna mitään tuollaisille kerjäläisille....
Teki mieli seurata lapsia kotiin ja pitää vanhemmille puhuttelu, kun pihasta kuului heti sen jälkeen kun sain oven kiinni, että: "Vittu me saatiin paljo!"
Toivottavasti ensi pääsiäisenä isompien lasten vanhemmat ovat hieman viisaampia. Minä en ainakaan enää anna mitään tuollaisille kerjäläisille....