Odottaako muut jo kesää?:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NetanJahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NetanJahu

Aktiivinen jäsen
26.08.2009
2 604
0
36
Mä oon jotenkin ihan täysin kyllästynyt jo tähän talveen!!! |O Tulis jo kesä! Pääsee ankatkin ulos mökistään taapertamaan ja uimaan.:) Kesällä tuo pieninkin juoksee jo kovaa vauhtia. :D
Käärmeitä oon vaan taas alkanut pelkäämään.. :/ Viime kesänä meidän edellinen koira kuoli kun käärme puri nenään..ja minua on myös purrut käärme kun olin 13v. Silloin meni monta kesää etten uskaltanut kunnolla nurmikolle astua, koko ajan piti jalkoihin katella.

Juu, kesä ois kiva. Suunnittelin ite semmosta, et jos joku sääilmanhallitsijakoneenhyypiö tekis niin et olis vaikka kuukausi kevättä, kuukausi syksyä ja viis kuukautta talvea ja viis kesää =)

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Mä oon jotenkin ihan täysin kyllästynyt jo tähän talveen!!! |O Tulis jo kesä! Pääsee ankatkin ulos mökistään taapertamaan ja uimaan.:) Kesällä tuo pieninkin juoksee jo kovaa vauhtia. :D
Käärmeitä oon vaan taas alkanut pelkäämään.. :/ Viime kesänä meidän edellinen koira kuoli kun käärme puri nenään..ja minua on myös purrut käärme kun olin 13v. Silloin meni monta kesää etten uskaltanut kunnolla nurmikolle astua, koko ajan piti jalkoihin katella.

HUI!!! minkä kokoinen koira teillä oli jota käärme puri? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja CupCake-:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:

HUI!!! minkä kokoinen koira teillä oli jota käärme puri? :hug:

sellanen saksanpaimenkoiran kokoinen.

Yhteistyössä