V vieras Vieras 20.02.2008 #1 Omenapiirakan otin pois uunista ja nyt oottelen et jäähtyis sen verran et pääsee maistelemaan
papan mamma Aktiivinen jäsen 06.05.2006 5 194 0 36 20.02.2008 #3 Vie ulos jäähtymään, niin vähän aika lyhenee.