Odottavan aika on pitkä..siltä tuntui 4v. sitten *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mutta, viimein ens yönä, sillon 4 vuotta sitten alkoi kuitenkin tapahtumaan..
Heräsin aamuyöstä, kävin mahani kans pissalla ja yritin takas nukkumaan. Mutta ei vaan pystynyt, sattui ja mahaa kovettelikin vähän..taisin koneelle tulla pyörähtää, liekkö jotain kysellyt..en muista enää.

Aikani tuota ihmettelin ja päätin herätää miehen. Sanoin että sattuu, taitaa tulla lähtö. Mies unenpöpperöissään soitti anopille joka vielä arpoi äitinsä kanssa kumpi tulee, ei haluttu esikkoa herättää vaan pyytää joku meille.

Lopulta anoppi sitten tuli, ja myö lähettiin. Oisko kello ollut jotain 5-6 aamulla..
Tutkittiin ja taisin käyräkonees olla, ja muistan vieläkin miten huvitti kun oisko se yövuorolainen lähtiessään sanoi että kyllä se ennen kymmentä syntyy--esikkoa kun oltiin synnytetty pitkään ja hartaasti, en uskonut että niin nopeasti tästäkään selvittäis.

Mutta niin vaan kävi, että klo 9.31 syntyi pieni tytyliini, mitoin 3,610kg ja 50,5cm n.15 minuutin jakkaralla ponnistamisen jälkeen.

Voih, miten siitä on jo 4v.?!?:O Nyt se tyttö auttaa äitiä leipomaan synttärikakkuaan ja höpöttää niin maan kamalasti koko ajan..ihQ :heart:

[QUOTE="joo";25008873]aa,sä oot paksuna,ihmettelinkin mix oot niin vittumainen=)[/QUOTE]
Mähän olen paremmalla tuulella kuin aikoihin & niin saatanan seesteinen ja lempeä ettei tosikaan :D

Mutta idioottiallergiasta kärsin kyllä aivan kuten ennenkin.

Voi elämä, eikö oo harmaalla muuta elämää kun aukoa päätänsä ..

Onnea Anatolia siullekin, kyllä ne viikot ja kuukaudetkin kuluu..hitaasti mutta varmasti :) Tätä nelivuotiasta saatiin ootella vain 2 pv "yliaikaa", isosiskonsa olikin hankalampi tapaus..melkein pari viikkoa yliaikainen..sillon meinas usko loppua, että ei tää synny ollenkaan :laugh:

[QUOTE="joo";25008929]ai sä oot idioottikin vielä?=)=) jotain vielä? asennevamma ja rasismi?[/QUOTE]
Jos sulla on siitepölyallergia, niin ootko sä itse siitepöly?

Sun tekstejä lukiessa alkoi muuten aivastuttaa. Hmmm. Saakohan antihistamiinia käyttää raskaana, allergeeneja kun tuntuu olevan palstalla aika lailla?

Onnea nelivuotiaalle!!!! :)

Ja onnea Anatolia, olen missannut tämän uutisen ihan täysin. :)
Miten sä oot voinut, kun harmaiden mukaan mainostan raskauttani ihan joka ketjussa?! :O :D
Mutta joo, kiitos :)

Ja ap; jospa meidän kolmonenkin tajuaisi syntyä edes vain 2 päivää myöhässä. Esikoista kun odoteltiin 5 päivää yli lasketun ajan, kuopusta 10 päivää, joten jos sama kaava jatkuu niin tämä syntyy joko 15 tai 20 päivää lasketun ajan jälkeen ja sitä mä en kyllä jaksa :D

Uusimmat

Yhteistyössä