Normaalisti liikun paljon, olen käynyt ratsastamassa n. 2 kertaa viikossa ja kiipeilemässä 2-3 kertaa. Näiden lisäksi päivittäiset koiran kanssa lenkkeilyt.
Huomenna pyörähtää käyntiin rv 28.
Boulderoimassa kävin aktiivisesti noin kolme ensimmäistä kk ja kisasinkin, sittemmin on ollut pakko ensin vähentää ja nyt lopulta lopettaa boulderointi kokonaan putoamisvaaran takia. Köysikiipeilemässä yritän edelleen käydä edes kerran parissa viikossa.
Ratsastamassa käyn edelleen noin kerran viikossa, ahkerat kouluväännöt jätin joitakin viikkoja sitten mutta köpöttelyt käynnissä ja ravissa onnistuvat edelleen hyvin eikä tunnu mitenkään pahalta.
Luultavasti tässä lähiaikoina pakko jäädä ratsastustauolle kun alkaa olla liian kömpelö olo, jatkan sitten taas kesällä. Olen siis ratsastanut koko ikäni ja siksi olen jatkanut, kokemusta on ihan reilusti enkä ota riskejä, estehypyt lopetin muutaman raskausviikon jälkeen ja nykyisin ratsastan vain kentällä tutulla hevosella.
On jo kauhea ikävä boulderoimaan, mutta toisaalta, ei tässä pitkään mene, kesällä pitäisi taas päästä seinälle.